مدیر روابط عمومی باشگاه علم و ادب تبریز؛

کارشکنی‌های شهرداری تبریز به از دست رفتن سهمیه استان منتهی می‌شود

1398/09/20 - 17:43 - کد خبر: 9233 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی باشگاه علم و ادب تبریز گفت: متاسفانه کارشکنی‌های شهرداری تبریز به از دست رفتن سهمیه استان آذربایجان‌شرقی در لیگ دسته یک منجر خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، امیر توپچی‌پور در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: شهرداری تبریز نسبت به پرداخت بدهی تیم دسته یکی این مجموعه در سال‌های گذشته اقدامات لازم را انجام نمی‌دهد و این موضوع سبب شده تا در پنجره نقل و انتقالات تیم علم و ادب در نیم‌فصل بسته و این تیم قادر به تقویت خود برای ادامه مسابقات نشود.
وی گفت: امروز در همین راستا جلسه‌ای با حضور مسوولان باشگاه علم و ادب‌ و همچنین سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد که نتیجه‌ای را در برنداشته و مدیریت باشگاه علم و ادب دستور داد که بلیت پرواز این تیم به کرمان برای بازی مقابل مس کنسل شود.
توپچی پور افزود: آقای اسماعیل بابازاده مالک باشگاه امسال با وجود فرصت کم نهایت تلاش خود را برای حفظ این سهمیه در استان نموده و هر آنچه در توان داشته برای تیم انجام داده است، اما به دلیل بدهی‌های تیم بابت شهرداری تبریز از سال‌های گذشته، این سهمیه در حال از دست رفتن است و تمام فوتبال تبریز از این بابت متضرر خواهند شد.
مدیر روابط عمومی باشگاه علم‌و‌ادب ابراز امیدواری کرد تا پیش از بازی ملوان انزلی که 27 آذر برگزار می‌شود، مشکل بدهی های معوقه این تیم حل شده و امکان برگزاری این بازی فراهم شود.
انتهای پیام/
کارشکنی‌های شهرداری تبریز به از دست رفتن سهمیه استان منتهی می‌شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار