اقبال مردمی به لیست ائتلاف “ باهم برای همه” 

1402/02/23 - 08:46 - کد خبر: 92302 نسخه چاپی

نصر: ائتلاف “ باهم برای همه” که برای انتخابات البسه و پوشاک کلانشهر تبریز چند روز پیش اعلام موجودیت کرده و به معرفی اهداف و برنامه های خود پرداخته است، با اقبال عمومی فعالان صنف البسه و پوشاک مواجه شده است.

به گزارش نصر، این اتئلاف که با برنامه مدون و به صورت منسجم به تشریح اهداف و برنامه های توسعه ای خود برای صنف پرداخته است، در این چند روز شعارها و برنامه های اتئلاف مورد استقبال قرار گرفته است و با توجه به سوابق مدیریتی و رزومه خوب تک تک اعضای ائتلاف انتظار می رود که این تیم پیروز انتخابات باشد.
براساس این گزارش، در دو روز اخیر موج دعوت هیئت امنای مراکز و مجتمع های خرید و پاساژهای تبریز به ویژه محلات تبریز افزایش یافته و همگی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات ۲۴ اردیبهشت ماه برای جلوگیری از ادغام اتحادیه، حمایت جدی خود را از ائتلاف فوق اعلام کرده اند.
در پایان این گزارش اعضای ائتلاف “باهم برای همه” همگی تاکید نموده اند که: “تک تک اعضای اتئلاف از همه اصناف و کسبه صنف البسه و پوشاک استدعا دارد در انتخابات ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری با حضور گسترده و پرشور در انتخابات شرکت و با صلاحدید خودشان از بین کاندیداها بر اساس سوابق مدیریتی و توانمندیها به افراد اصلح رای بدهند تا شاهد پویایی و اعتلای صنف و رساندن صنف البسه و پوشاک کلانشهر تبریز به جایگاه واقعی 
اش باشیم.

✅ائتلاف باهم برای همه گامی به سوی اعتلای صنف البسه و پوشاک کلانشهر تبریز و حومه
منتظرتون هستیم در پای صندوق رای
۲۴ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۲ از. 🔹ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر
خیابان ششگلان روبروی بانک ملی ساختمان اتاق اصناف تبریز
انتهای پیام/
اقبال مردمی به لیست ائتلاف “ باهم برای همه”  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار