خبر/

المپیاد عملیاتی ورزشی دانشجویان آتش نشانی برگزار می شود

1402/02/23 - 00:03 - کد خبر: 92292 نسخه چاپی

نصر: نخستین دوره المپیاد عملیاتی ورزشی دانشجویان،دانش آموزان و داوطلبین ایمنی با میزبانی دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی برگزار می شود

به گزارش نصر، سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام برگزاری این دوره از مسابقات گفت؛ 
دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی تبریز از با سابقه ترین دانشگاه ایمنی در کشور و  نخستین مرکز آموزش دانش ایمنی در شمال غرب کشور است که سالانه فارغ تحصیلان زیادی از این مرکز در  حرفه های مختلف ایمنی به فعالیت می پردازند.
 

وی به دیگر فعالیت های موثر این دانشگاه در حوزه فرهنگی ورزشی اشاره و افزود؛
نخستین دوره المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانی در سال جاری با میزبانی دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی تبریز در سطح دانشجویی، دانش آموزی و داوطلبین ایمنی دختر و پسر در راستای عملیاتی کردن دانش ایمنی آموخته شده انجام می گیرد.
سرپرست آتش نشانی تبریز ادامه داد؛ حمل و برپایی نردبان، حمل خاموش کننده،ابزار شناسی،آبرسانی،چالش آتش نشانان و صعود به برج، شش آیتم برگزاری المپیاد ورزشی است که به مدت سه روز متوالی برگزار می شود.
 

صالح نیا یاد آور شد؛ دو روز برگزاری در ایستگاه عملیاتی آموزشی شماره چهار و سومین روز این المپیاد دانشجویی در ایستگاه عملیاتی آموزشی صنفی صنعتی مایان برگزار و خاتمه می یابد.
وی در پایان سخنانش افزود؛ برگزاری و اجرای سایر برنامه های جامع آموزشی،فرهنگی، هنری و علمی نیز از جمله پیش بینی اقداماتی است که در طول سال برنامه ریزی و انجام می گیرد.
گفتنی است این دوره از مسابقات بین یکصد نفر و در قالب ۱۰ تیم متشکل از دو تیم از آتش نشانان داوطلب خانم، دو تیم دانشجویی آقایان و هشت تیم از دانش آموزان هنرستان ایمنی برگزار می شود.
افتتاحیه این دوره از المپیاد ورزشی، روز شنبه مورخه ۲۳ اردیبهشت راس ساعت هشت صبح در محل ایستگاه شماره چهار و به مدت سه روز انجام می گیرد.
انتهای پیام/
المپیاد عملیاتی ورزشی دانشجویان آتش نشانی برگزار می شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار