بمب‌های نارنجی مس‌سونگون منفجر شدند

1402/02/22 - 12:33 - کد خبر: 92253 نسخه چاپی

نصر: تیم مس‌سونگون ورزقان با جذب دو ستاره رقیب سنتی خود گیتی‌پسند، در بطن توجه علاقه‌مندان به فوتسال‌ قرار گرفت.

به گزارش نصر، تیم مس‌سونگون ورزقان، پس از کسب پنجمین قهرمانی خود در لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو تن از ستارگان‌اش را از دست داد تا مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار گیرد.
پس از پایان فصل، مهدی جاوید کاپیتان و بهترین گلزن این تیم که عنوان آقای گلی فصل گذشته را از آن خود کرده بود، علی‌الرغم تمدید قرارداد از جمع لاله‌های نارنجی جدا شد و مسی‌ها علاوه بر آن، محمدرضا سنگ‌سفیدی را هم از دست دادند تا شرایط‌شان در نقل‌وانتقالات مبهم باشد. 
جدایی دو ستاره فصل گذشته مسی‌ها باعث انتقاد به‌جا و منطقی هواداران و رسانه‌ها شد، چرا که طرفداران مس‌سونگون به قرارگیری تیم محبوبشان در کورس قهرمانی عادت کرده و از فاصله‌گرفتن اوج بی‌زار هستند.
اما مدافع عنوان قهرمانی در فاصله چند ماه مانده به آغاز فصل جدید لیگ‌برتر با حذب دو ستاره از رقیب سنتی خود گیتی پسند اصفهان در بطن توجه علاقه‌مندان به فوتسال قرار گرفت. 
مس‌سونگون روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از دو خرید جدید خود رونمایی کرد و بر این اساس فرهاد فخیم کاپیتان اسبق مسی‌ها به همراه علی اکبر حسن زاده، کاپیتان سابق تیم‌ملی، به جمع لاله‌های نارنجی آذربایجان بازگشتند. 
این دو بازیکن با اتمام قراردادشان با گیتی‌پسند به جمع شاگردان اسماعیل تقی‌پور ملحق شدند، اما این درحالی است که فرهاد فخیم ستاره فوتسال آذربایجان‌شرقی فصل گذشته جدایی غیرمنتظرانه‌ای از مس‌سونگون داشت اکنون دوباره به تیم خود بازگشته است.
فخیم روز های خوبی را با مس‌سونگون سپری کرده، رکورد چهار قهرمانی مسی‌ها در لیگ‌برتر و قهرمانی این تیم در آسیا در حضور فرهاد فخیم رخ داد و اکنون این بازیکن امیدوار است که بتواند در بازگشت دوباره خود به مس‌سونگون عملکرد درخشانش را دوباره تکرار کند.
حسن‌زاده که در سال‌های نه‌چندان دور بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی را در اختیار داشت، سابقه پوشیدن پیراهن نارنجی مس‌سونگون را دارد، این بازیکن دد سال ۲۰۱۸ میلادی در قهرمانی مسی‌ها در آسیا حضور داشته است.
این بازیکن چهار سال به عنوان مرد سال فوتسال آسیا شناخته شده تا پرافتخارترین فوتبالیست قاره کهن به حساب آید.
حسن‌زاده همچنین به همراه تیم‌ملی چهار بار قهرمان جام‌ملت‌ های آسیا شده و بر سکوی سوم جام‌جهانی فوتسال ایستاده است.
قبل از فرهاد فخیم و علی‌اکبر حسن‌زاده؛ بهروز عظیمی، محمدحسین بازیار و علی آقا احمدی در پنجره پیش‌فصل نقل‌وانتقالات به جمع مسی‌ها ملحق شده‌اند.
انتهای پیام/
بمب‌های نارنجی مس‌سونگون منفجر شدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار