خبر/

نباید زنوزی را دلسرد کرد/ انتخاب مدیرعامل و سرمربی در آرامش

1398/09/20 - 17:20 - کد خبر: 9225 نسخه چاپی

نصر:سرپرست باشگاه تراکتور گفت: ما نباید کاری کنیم که مالک باشگاه دلسرد شده و انگیزه‌ای برای تیم‌داری نداشته باشد.

به گزارش نصر ، میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگویی  درخصوص آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: آقایان دنیزلی و صادقیان با توافق و استعفا از باشگاه جدا شدند و هیچ برکناری در کار نبود و برای هر دو عزیز در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. با کادر قبلی فسخ قرارداد انجام شده و رسما از تراکتور جدا شدند.

وی ادامه داد: تیم تمرینات منظم خود را برای بازی روز جمعه مقابل فولاد انجام می‌دهد. باید بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کنیم چرا که نمی‌توان زیاد از لحاظ بدنی بازیکنان را تحت فشار گذاشت.
امیدوارم با درایت کادرفنی و تلاش همه بازیکنان بتوانیم با برد فولاد انگیزه را به تیم برگردانده و پرشورها را خوشحال کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتور از پیوستن ساکت الهامی به کادر فنی خبر داد و گفت: در راستای تقویت تیم و باتوجه به اینکه آقای شیخ‌لاری در نیمکت تنها بود و هیچ کمکی نداشت، از این‌رو با آقای الهامی توافق کردیم تا به جمع کادرفنی ملحق شوند تا کمبودی از نظر نیروی فنی نداشته باشیم.

سهرابی درباره حاشیه‌های ایجاد شده روزهای اخیر نیز گفت: عده‌ای از هواداران‌مان روز گذشته اعتراضاتی داشتند که ما بر حسب وظیفه خواستیم به حرف‌های این عزیزان گوش کنیم که در سالن کنفرانس باشگاه در حضور آن‌ها با آقای زنوزی تماسی گرفته شد و هر دو طرف حرف‌های خود را مطرح کردند. ما باید قدردان آقای زنوزی باشیم که در وضعیت کنونی اقتصاد کشور سرمایه‌گذاری کلانی را برای باشگاه تراکتور انجام داده‌اند.

وی تأکید کرد: ما نباید کاری کنیم که مالک باشگاه دلسرد شده و انگیزه‌ای برای تیم‌داری نداشته باشد. هرکسی جای آقای زنوزی باشد قطعا ناراحت می‌شود چراکه باوجود سرمایه‌گذاری در ورزش فشار زیادی روی ایشان وجود دارد و نباید حرف‌هایی که زده می‌شود موجب دلسردی وی شود. البته فقط عده‌ای هستند که حاشیه‌سازی می‌کنند.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره اینکه گزینه‌های مطرح شده درخصوص پست‌های مدیرعاملی و سرمربی‌گری این تیم صحت دارد یا خیر، گفت: من پیگیر مسائل ورزشی باشگاه هستم ولی فعلا تمرکزمان روی بازیِ فولاد است تا با کسب سه امتیاز به آرامش برسیم؛ بعد از آن هیات مدیره تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد و من از پرشورها درخواست دارم انتخاب مدیرعامل و سرمربی در کمال آرامش صورت پذیرد.

وی از احتمال بازگشایی درب تمرینات به روی هواداران و رسانه‌ها خبر داد و اذعان داشت: ما حتما پیگیر این موضوع هستیم چراکه انجام تمرینات در پشت درب‌های بسته تصمیم کادر فنی قبلی بود و حتما دلایلی در این خصوص داشتند و ما از این به بعد سعی خواهیم کرد میزبان هواداران و اصحاب محترم رسانه باشیم چون فوتبال با حضور این عزیزان معنی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نباید زنوزی را دلسرد کرد/ انتخاب مدیرعامل و سرمربی در آرامش نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار