شانس بیشتر " ائتلاف با هم برای همه" برای کسب آرا

حمایت قاطع اکثریت اصناف و کسبه تبریز از ائتلاف " باهم برای همه"

1402/02/21 - 11:49 - کد خبر: 92195 نسخه چاپی

نصر: ائتلاف " باهم برای همه" که ترکیبی از نیروهای جوان، پیشکسوتان، مختصص و باتجربه مدیریتی و با برنامه توسعه ای صنف البسه و پوشاک می باشد، مورد حمایت قاطع اصناف و کسبه قرار گرفته است و شانس بیشتری برای انتخاب و کسب آرای اکثریت دارند.

به گزارش نصر،  با بررسی ها و نظرسنجی های صورت گرفته، " ائتلاف باهم برای همه " با اهداف روشن و منطقی و قابلیت اجرایی و بازگردان صنف به جایگاه و منزلت اصلی پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته است که در چند روز تبلیغات انتخاباتی مورد استقبال قاطبه اصناف و کسبه تبریز و حومه قرار گرفته است و علاوه بر بطن بازار،  اصناف و کسبه مناطق مختلف نیز حمایت خود را از ائتلاف "باهم برای همه"  اعلام کرده اند و این امر همچنان ادامه دارد.
بر اساس این گزارش؛ در چند روز گذشته هیئت امنای مراکز تجاری و پاساژ و مجتمع های بزرگ و کوچک به ویژه اصناف محلات تبریز و ... از اعضای این ائتلاف دعوت و خواستار شنیدن نکته نظرات و دیدگاه‌های اعضای ائتلاف شده اند که طی نشست های هم اندیشی مورد استقبال قرار گرفته است و انتظار می رود ضمن حضور حداکثری در پای صندوق رای،  نمایندگان اصلح خود را انتخاب نمایند.
شایان ذکر است؛ انتخابات اتحادیه البسه و پوشاک کلانشهر تبریز ۲۴ اردیبهشت ماه سال‌جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر در محل ششگلان، روبروی بانک ملی،  اتاق اصناف تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
حمایت قاطع اکثریت اصناف و کسبه تبریز از ائتلاف نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار