رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

مهار تورم با بهره‌گیری از ظرفیت رشد تولید امکانپذیر است

1402/02/20 - 16:09 - کد خبر: 92162 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یکی از مولفه های مهار تورم را رشد تولید عنوان کرد و گفت: باید با افزایش تولید و افزایش عرضه کالاها، نیازهای جامعه را تامین کنیم.

به گزارش نصر، صابر پرنیان ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی با بیان این که تمام مشکلات قابل حل است، افزود: باید پشت میزنشینی را کنار بگذاریم و مشکلات را از نزدیک رصد کنیم تا تصمیمات با انگیزه کافی اتخاذ شود.
وی با بیان این که در زمینه زیرساخت‌ها به شدت در تأمین برق صنایع مشکل داریم، اظهار کرد: در ۱۵ سال گذشته صنایع و کسب و کارهای استان رشد یافته اند ولی تأمین برق استان به ویژه شبکه و پست‌های برق مورد غفلت قرار گرفته است البته در دولت سیزدهم همتی وجود دارد که این عقب ماندگی را جبران کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر این که شبکه گاز استان باید تقویت شود، گفت: تأمین آب پایدار برای واحدهای صنعتی در دستور کار گرفته است که در این زمینه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به ویژه استفاده از پساب تصفیه خانه‌ها برای تصفیه مجدد و تأمین بخشی از آب صنعت مدنظر قرار گرفته است.
پرنیان افزود: با تمام توان تلاش می‌کنیم موانع و مشکلات بخش تولید را برطرف کنیم و امیدواریم تمام تولیدکنندگان با افزایش ظرفیت، افزایش تولید، تکمیل زنجیره و تکمیل سبد محصولات کسب و کار خود را توسعه دهند.
انتهای پیام/
مهار تورم با بهره‌گیری از ظرفیت رشد تولید امکانپذیر است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار