رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر: 

افزایش 45 درصدی قیمت قبور ربطی به شعار سال ندارد / افزایش قیمت قبور در تبریز مهار شده است 

1402/02/20 - 13:37 - کد خبر: 92133 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز گفت: در موضوع مهار تورم نیز درصد تغییرات را لحاظ می کنند، تغییرات نسبت به شیب قبل را اندازه می گیرند؛ مثلا شیب افزایش قیمت که با 50 یا 60 درصد جلو می رفت اکنون شیب آن را کمتر و به 45 درصد کاهش داده ایم، با این حال می توان گفت تورم افزایش قبور در تبریز مهار شده است. 

به گزارش نصر، " احد صادقی" در گفتگو با خبرنگار نصر در واکنش به این که افزایش 45 درصدی قیمت آرامگاه ها در خلاف شعار سال است، توضیح داد: شعار سال درباره مهار تورم است، مهار تورم با اقتصاد اتفاق می افتد. 
وی ادامه داد: معنی تورم تغییر درصد قیمت ها چه کاهشی وچه افزایشی است، در کشور ما همیشه به افزایش قیمت تورم گفته اند و عادت کرده ایم که به گرانی تورم بگوییم در حالی که معنی کتابی تورم به تغییرات قیمتی می گویند چه پایین چه بالا. 
صادقی افزود: در موضوع مهار تورم نیز درصد تغییرات را لحاظ می کنند، تغییرات نسبت به شیب قبل را اندازه می گیرند؛ مثلا شیب افزایش قیمت که با 50 یا 60 درصد جلو می رفت اکنون شیب آن را کمتر و به 45 درصد کاهش داده ایم، با این حال می توان گفت تورم افزایش قبور در تبریز مهار شده است. 
افزایش قیمت ها در همه جا چنین است، دستورالعمل آن را وزارت کشور به شهرداری ها ابلاغ می کند و درصد افزایش تعرفه را اعلام می کنند که نباید از میزان تورم اعلامی بانک مرکزی بیشتر باشد که این میزان 45 درصد بوده است و افزایش بیش از 45 درصدی تخلف است. 
انتهای پیام/ 
افزایش 45 درصدی قیمت قبور ربطی به شعار سال ندارد / افزایش قیمت قبور در تبریز مهار شده است  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار