خبر/

۷۷ درصد تبریزی‌ها خواستار جمع آوری وانت‌بارها از شهرداری شدند

1402/02/20 - 11:47 - کد خبر: 92116 نسخه چاپی

نصر: طبق نتایج یک نظرسنجی، شهروندان تبریزی در پاسخ به سوال "آیا با تداوم اجرای قدرتمند طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش توسط شهرداری تبریز موافق‌اید؟" نظر خود را مثبت اعلام کردند.

به گزارش نصر، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکار سنجی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در شبکه‌های مجازی انجام پذیرفت، ۷۷ درصد از ۲۸ هزار و ۵۸۳ نفر شرکت کننده، گزینه بله و ۲۳ درصد گزینه خیر را انتخاب کردند.
صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی شهریارنیوز، نصرنیوز، آذرانجمن، اویاقلیق، مهر آذربایجان شرقی، عصر تبریز، آوای تبریز، کاف نیوز، تبریز سیاست، همبستگی، شمس نیوز، تبریزخبرلری، سون خبر، چالش روز، تبریزیمیز، احرار، نگاه آذربایجان، صنعت خبرلری، تبریز شهری، تبریز- چه خبر، فصل نیوز، به وقت مطالبه و  تبریزجوان این نظرسنجی را به اشتراک گذاشتند.
طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش از سال گذشته توسط شهرداری تبریز آغاز شده است. افزایش بی‌رویه تعداد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر طی چندین سال‌ اخیر، علاوه بر ایجاد جلوه‌های نازیبای بصری، باعث به وجود آمدن گره‌های شدید ترافیکی شده است که گاها سرعت عبور و مرور از آن ناحیه را به شدت سنگین می‌کند.
انتهای پیام/
۷۷ درصد تبریزی‌ها خواستار جمع آوری وانت‌بارها از شهرداری شدند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار