معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد:

کنترل وانت بارهای فروش میوه تبریز در مبدا میدان تره بار

1402/02/19 - 13:15 - کد خبر: 92055 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه برای کنترل وضعیت فروش میوه در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، جواد صدیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تصمیم مدیریتی و امضای صورت جلسه‌ای در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، در راستای کنترل وضعیت فروش میوه مقرر شد از امروز ۱۹ اردیبهشت اکیپ ویژه در مبادی ورودی و خروجی میدان میوه و تره بار استقرار یابند.
وی با اشاره به همکاری مشترک سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، پلیس راهور، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل بار و معاونت محیط زیست و خدمات شهری در قالب این اکیپ افزود: هدف اصلی این اکیپ شناسایی وانت بارها، مغازه‌های میوه فروشی و مقصد نهایی وانت بارهای خروجی از میدان میوه و تره بار است.
وی گفت: با ثبت مشخصات و شناسایی وانت بارها و مغازه‌های فروش میوه و تعیین مقصد نهایی وانت‌ها، به وسیله فرم‌های طراحی شده توسط سازمان میادین از خروج خودروهای بدون فرم و بدون مقصد مشخص جلوگیری خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان اعلام کرد: از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه اکیپی متشکل از نمایندگان سازمان میادن، سازمان حمل و نقل بار، پلیس راهور و خدمات شهری با خودروی دوربین دار در سطح مناطق دهگانه شهرداری نسبت به شناسایی وانت بارهای سد کننده معابر به همراه مستندسازی فعالیت خواهند کرد.
انتهای پیام/
کنترل وانت بارهای فروش میوه تبریز در مبدا میدان تره بار خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار