کارداری" سامانه درج و دریافت سفارش خدمات آنلاین/

بنیان گذاران نرم افزار "کارداری": "با بکارگیری خلاقیت، تفاوت ایجاد کردیم"

1398/09/21 - 13:52 - کد خبر: 9201 نسخه چاپی

نصر: "کارداری"سامانه درج و دریافت سفارش خدمات آنلاین مبتنی بر نقشه هوشمند و سیستمی واسطه، بین مشتری و کاردان ها جهت به انجام رساندن سریع و صحیح کارهای فنی و غیر فنی باهدف صرفه‌ جویی در وقت و کنترل هزینه‌ها و ایجاد رفاه و آسایش نسبی برای تمام اقشار جامعه، است

به گزارش سرویس فناوری نصر، امروزه افزایش وسایل ارتباطی و فناوری های نو سبب شده است کشورهای پیشرفته و در حال توسعه از این ابزارها در جهت رفع نیازهای اساسی و فراهم نمودن دسترسی راحت شهروندان به سرویس های مختلف استفاده کنند.

یکی از همین خدمات نسبتا نوظهور، راه اندازی نرم افزارهای خدماتی در قالب های متعدد است که کمک می کند، شهروندی که نیازی در منزل، محل کار و یا در هر مکان از شهر دارد، به صورت مستقیم با مجموعه ای از متخصصان حوزه های مختلف خدماتی از جمله نظافت منزل، امور ساختمانی، لوله کشی آب و فاضلاب، برق ساختمان، سرویس و تعمیر خودرو و... که در این پلتفرم های آنلاین  ثبت نام کرده اند، ارتباط بر قرار می کند و کار سفارش دهد.
به تازگی یک شرکت استارت آپی در تبریز نرم افزار درج و دریافت سفارش کار" کارداری" را که مبتنی بر نقشه هوشمند پاسخگوی اکثر نیازهای روزمره  یک شهروند است، راه اندازی کرده است.

"عارف میری" و "بابک ایران نژاد" ایده پردازان و بنیان گذاران این پلتفرم خدمات آنلاین در گفت و گو با خبرنگار سرویس فناوری نصر با بیان اینکه "کارداری" در نمایشگاه رینوتکس 2019 رونمایی و بعنوان طرح برتر برگزیده شد و فعالیت رسمی آن دوهفته پیش کلید خورد، گفتند: نسخه قابل دانلود این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید دراپ استورهای گوگل پلی و بازار داده شده است.
"عارف میری"  با اشاره به اینکه پیش از این استارت آپ، ایده پردازیی های دیگری نیز داشتیم اما خروجی رضایت بخشی از آن دریافت نکردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم قدم جدیدی برداریم، اظهار داشت: تقریبا دو سال پیش احساس کردیم که پلتفرم هایی که در حوزه خدمات آنلاین ایجاد می شوند نیاز به تغییرات دارند و تصمیم گرفتیم با بکارگیری خلاقیت امکانات جدیدی را در در این حوزه ایجاد کنیم.

وی افزود: این تفکر ما را مجاب کرد که این طرح را پیاده سازی کنیم و هدف اول این بود که ارتباط مستقیم و بدون واسطه ای را بین متخصصان و شهروندان برقرار می کند تا  هر دو سوددهی بیشتری داشته باشند، همچنین در سایه ویژگی های منحصر به فردی که در پلتفرم ایجاد کردیم، یک فضای رقابتی بین کاردانان پیش آماده و از این رو امکانات بهتری نیز ارائه شود.

وی در ادامه از از ویژگی های استفاده از این نرم افزار برای شهروندان و کارداران نام برد و اظهار داشت: "کارداری" با در نظر گرفتن طبقه بندی خدمات، به شهروند کمک می کند تا به راحتی نیاز مورد نظر خود را بیابد و به کاردانی که در نزدیک ترین محل به وی قرار دارد، سفارش کار دهد.

میری اضافه کرد: پلتفرم ما این امکان را برای شهروندان فراهم می کند که بعد از جستجو خدمات مورد نیاز خود، با استفاده از نقشه هوشمند به راحتی متخصص این حوزه را پیدا کرده و با وی تماس بگیرد، قیمت مورد نظر خود را مطرح کند و بعد از تایید سفارش توسط متخصص، در کوتاهترین زمان ممکن کاردان در محل حاضر شود.

وی  به دیگر ویژگی های خاص این نرم افزار اشاره کرد و گفت: "کارداری" اولین پلتفرم رایگان در حوزه خدمات آنلاین در کشوراست که در هیچ یک از بخش های آن مبلغی یا درصدی از کاردان ها دریافت نمی شود و به معنی واقعی کلمه، رایگان برای کاربران و کاردان ها است، کارداری می تواند بهترین گزینه برای درج سفارش آنلاین خدمات فنی و غیر فنی جهت به انجام رساندن سریع و صحیح کارها باشد چرا که در کارداری بدون واسطه با کاردان در ارتباط هستید و هزینه را نقدا به خود کاردان پرداخت می کنید.
در ادامه "ایران نژاد" دیگر بنیان گذار اعلام کرد: تبریز اولین شهری است که برای اجرای پروژه انتخاب کردیم و در طی چند روز در پنج شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و شیراز نیز فعالیت خود را آغاز کردیم و اکنون کاربران از هر شهری که عضو کارداری هستند می توانند اطلاعات کاردان ها را به راحتی روی نقشه مشاهده کنند، به اشتراک بگذارند و آدرس خود را هم به صورت تعیین لوکیشن روی نقشه برای کاردان مشخص کنند.

وی با بیان اینکه در مدت دو هفته بالغ بر 600 کاردان در 31 دسته بندی با 260 تخصص اطلاعات خود را در شهر تبریز ثبت کرده اند، افزود: انواع تخصص هایی که به صورت فنی و غیرفنی برای آقایان و بانوان می باشد، می توانند در سیستم کارداری ثبت شوند.

این ایده پرداز اضافه کرد: کاربر می تواند پس از ارائه خدمات توسط کاردان های، میزان رضایت خود را با ستاره ‌دهی در نرم افزار، اعلام کند و همچنین دسترسی به کاربران با پشتیبان از طریق گفتگوی آنلاین از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

وی خاطرنشان کرد: این نرم افزار را با سرمایه شخصی و از طریق درآمدهای فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش کالای صنعتی که قبلا راه اندازی کرده بودیم، پیش بردیم، همچنین برنامه ریزی های ویژه ای برا افزودن امکانات جدید در نرم افزار در فازهای بعدی خواهیم داشت و اکنون نسخه قابل دانلود "کارداری" در گوگل پلی و بازار فعال است.

انتهای پیام/

بنیان گذاران نرم افزار گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار