شهردار تبریز عنوان کرد:

هزینه بالای نگهداری؛ علت عدم توسعه مجموعه ورزشی یادگار امام

1402/02/18 - 10:46 - کد خبر: 91953 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: مجموعه یادگار امام یک منطقه بسیار وسیع 200 هکتاری است که از زمان حضور در شهرداری پیشنهاد دادیم این مجموعه برای نگهداری در اختیار شهرداری قرار گیرد البته با توجه به اینکه هزینه نگهداری این مجموعه بسیار بالاست بنابراین توسعه نیافته است.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در گفتگو با نصر در خصوص احیای ورزش توسط شهرداری تبریز گفت: یکی از سیاست های شهرداری در مدیریت جدید توجه ویژه به سلامت و ورزش است و در این مسیر برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام شده است که نمونه آن احیای سازمان ورزش شهرداری بود.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر توجه ویژه ای به ساختار های ورزشی شده و این ساختار ها در اختیار رشته های ورزشی مختلف قرار داده شده است چراکه آذربایجان و تبریز استعدادهای خوبی در اکثر رشته ها دارند و در سطح ملی و بین المللی توانمندی های خود را نشان دادند.
شهردار تبریز با بیان اینکه برنامه هفته های ورزشی در تبریز اجرا می شود، اظهار داشت: برنامه های ورزشی منظمی در تبریز دنبال می شود که در همین زمینه امیدواریم نه تنها در رشته فوتبال بلکه در تمام رشته ها بتوانیم روزهای اوج ورزش را شاهد باشیم و خودمان را ملزم می دانیم بستر های لازم را فراهم نماییم.
هوشیار در خصوص نحوه حمایت شهرداری از رشته های ورزشی خاطر نشان کرد: شهرداری تصمیمی برای تیم داری ندارد و در زمینه فراهم سازی زیرساخت ها و بحث های آموزشی تلاش خواهد کرد. همچنین استعدادیابی جزء برنامه های این  مجموعه می باشد که در این صورت می توان استعداد های ورزشی را به تیم های حرفه ای معرفی کرد. در حال حاضر امکان تیم داری در شهرداری وجود ندارد مگر اینکه شرایطی ایجاد شود که مدیریت ارشد استان و شورای شهر در این زمینه تصمیم گیری کنند.
وی در خصوص کمک شهرداری به بهبود وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: باتوجه به بازی های تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام، اقداماتی در زمینه ساماندهی ورودی های ورزشگاه انجام داده شد. همچنین سرویس های بهداشتی این مجموعه در دست احداث قرار گرفت و در حال حاضر نیز برای بازدید از وضعیت آسفالت مجموعه به این مکان آمدیم. با توجه به اینکه اکثر تماشاگران با خودرو شخصی در این مکان تردد می کنند قطعا با این شرایط اذیت می شوند لذا امیدواریم در مدت کوتاه بتوانیم آسفالت این مجموعه را ساماندهی کنیم.
هوشیاردر پایان گفت: مجموعه یادگار امام یک منطقه بسیار وسیع 200 هکتاری است که از زمان حضور در شهرداری پیشنهاد دادیم این مجموعه برای نگهداری در اختیار شهرداری قرار گیرد. با توجه به اینکه هزینه نگهداری این مجموعه بسیار بالاست، توسعه نیافته است. البته به لحاظ قانونی برخی محدودیت ها برای ما در این زمینه وجود دارد و با وجود علاقه مندی به خدمت رسانی نمی توان خدمات زیادی ارائه داد. با این حال تمامی تلاش ما این است که بتوانیم تاجایی که در اختیار ما باشد به وظایف خود عمل کنیم.
 انتهای پیام/
هزینه بالای نگهداری؛ علت عدم توسعه مجموعه ورزشی یادگار امام نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار