اولتیماتوم دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برای اتمام پروژه تونل انرژی تبریز

1402/02/18 - 09:25 - کد خبر: 91942 نسخه چاپی

نصر: در پی طولانی شدن روند ساخت و تکمیل پروژه تونل انرژی تبریز که موجب نارضایتی شهروندان تبریزی را فراهم آورده است، دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با دعوت از دستگاه های مسئول و درگیر در این پروژه اولتیماتوم شورای دستگاه های نظارتی را ابلاغ کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا کردلو، مدیر کل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی افزود: طولانی شدن روند ساخت تونل انرژی تبریز زمینه های نارضایتی شهروندان را ایجاد و موجب بروز مشکلات ترافیکی گردیده است و دیوان محاسبات آذربایجان شرقی به نمایندگی از شورای دستگاه های نظارتی امروز دستگاه های درگیر در این پروژه را ملزم به به اجرا طبق زمان بندی توافقی خواهد کرد و با هر دستگاهی طبق زمان بندی کم کاری نماید برخورد خواهد شد.
در حال حاضر مساله اصلی عدم حفاری ۵۰ متر تونل در زیر خیابان ایده لو است که به دلیل انحراف و تداخل با کانال مسیل و فاضلاب قدیمی ساخت مانع از اجرای عملیات حفاری شده است.
پس از استماع نظرات مدیران و کارشناسان، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان، شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز، شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان اردیبهشت ماه کار ساخت کانال انحرافی برای انتقال فاضلاب و ... را انجام دهد تا پیمانکار طرف قرار داد با شرکت توزیع برق آذربایجان از ابتدای خرداد کار حفاری را از سر بگیرد.
تا ابتدای شهریور ۸۰ درصد کار حفاری و آماده سازی تونل انجام شود و مسیر ۸۰ درصدی به شهرداری برای بهسازی و تقویت و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه تحویل دهد، ۲۰ درصد انتهایی هم تا ابتدای مهرماه آماده سازی شود.
انتهای پیام/
 اولتیماتوم دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برای اتمام پروژه تونل انرژی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار