دبیر علمی همایش فینوکام ۲۰۲۳ تاکید کرد:

فینوکام ۲۰۲۳، گامی بلند برای افزایش آگاهی حوزه خدمات آنلاین

1402/02/18 - 08:09 - کد خبر: 91914 نسخه چاپی

نصر: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز و دبیر علمی همایش فینوکام ۲۰۲۳ گفت: این همایش قدم خوبی برای چابک سازی و توانمندی در زمینه توسعه کسب و کارها آنلاین و افزایش آگاهی خواهد بود.

به گزارش نصر، مجید باقرزاده، دبیر علمی همایش فینوکام ۲۰۲۳، با بیان اینکه امیدوارم اولین همایش تخصصی حوزه فین تک و تامین مالی در جهت ارتقای آگاهی عموم می‌تواند موثر واقع شود، گفت:حوزه تامین مالی از جمله حوزه هایی است که تمامی کسب و کار ها در فرایند حمایت‌های مالی نیازمند این حوزه هستند.
وی اضافه کرد: در جامعه ما میزان آگاهی از خدمات آنلاین، فناوری های مالی و  استارتاپ های جدید کم است و نتوانستیم به خوبی دست آوردهای خود را معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه سرعت قدرت رشد اقتصادی کشور های خارجی بسیار بالاست و در حال بهره برداری از این خدمات و استارتاپ ها هستند، گفت: متاسفانه ما از این فرصت و سرعت رشد عقب ماندیم.
این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز اضافه کرد: جوانان خوش استعدادی به راه اندازی کسب و کار خود در فضای انلاین راغب هستند و با ایده های نوین بسیاری از خدماتی که روزانه از آن استفاده می کنیم را به فضای آنلاین ارائه دادند.
وی با اشاره به اینکه حوزه مالی جزو حوزه های است که تمام کسب کارها چه بخش خصوصی چه دولتی با فرایندهای مالی درگیر هستند، گفت: در حوزه تصمیم سازی، تراکش ها و تحلیل داده قدم های بزرگی برداشته شده است، دیدگاه سنتی دیگر پاسخگو نیست و  عقب ماندگی اقتصاد را دچار مشکل می کند.
باقر زاده ادامه داد: سرعت یادگیری باید با تغییر دنیا برابری کند و تحولات را دنبال کنیم، راه نرفته بسیار داریم و آذربایجان شرقی در این حوزه کمرنگ قدم برداشته است.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان در استان با وجود شرکت های دانش بنیان بسیار کم است و بهروری پایین است، گفت: این همایش قدم خوبی برای چابک سازی و توانمندی در زمینه توسعه کسب و کارها آنلاین و افزایش آگاهی خواهد بود.
شایان ذکر است، همایش فینوکام ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه - تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار و میزبان علاقمندان به حوزه فناوری های مالی و خدمات آنلاین خواهد بود.
انتهای پیام/
فینوکام ۲۰۲۳، گامی بلند برای افزایش آگاهی حوزه خدمات آنلاین گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار