خبر/

چه بر سر کهکشانی‌ها آمده است/ روزهای سخت فوتبال تبریز

1398/09/20 - 12:28 - کد خبر: 9190 نسخه چاپی

نصر: باور کردنش بسیار مشکل است که تیم تراکتور با داشتن هفت بازیکن ملی‌پوش در تیم ملی ایران و تیم امید، در پنج بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کرده است.

به گزارش نصر به نقل از فارس ، تیم تراکتور در دربی فوتبال تبریز نتیجه را به ماشین‌سازی واگذار کرد.

باختی که تبعات زیادی در تیم تراکتور داشته و استعفای مدیرعامل باشگاه و به دنبال آن مدیر رسانه‌ای این تیم را به همراه داشته است.

دامنه اتفاقات تیم تراکتور تنها به استعفاها محدود نشده و باخت در دربی از اختلافات شدید مدیریتی این باشگاه پرده برداشت. جایی که مالک باشگاه عملا از وضعیت مدیران تیم ناراضی بوده و از آنها به‌دلیل عدم اطلاع‌رسانی از اتفاقات باشگاه انتقاد نموده است.


 

چه بر سر تیم تراکتور آمد

بعد از پیروزی برابر تیم نساجی کمتر کسی فکر می‌کرد که سرخپوشان تبریزی در 5 بازی بعدی خود در تنها یک امتیاز کسب نمایند.

شاید اگر مدیر باشگاه تراکتور ورزشی بود، این تیم گرفتار در نتایج ضعیف نمی‌شد. اشتباه اول ‌بی‌تفاوت بازی‌های تراکتور در هفته هفتم و هشتم رقم خورد.

هفته هفتم و هشتم لیگ تنها به فاصله پنج روز برگزار شد و تراکتور تنها تیم لیگ بود که باید هر دو بازی‌اش را بیرون از خانه برگزار می‌کرد. مسوولان تیم تراکتور هیچ اعتراضی به این برنامه لیگ و درخواست یک روز بیشتر برای ریکاوری تیم نکردند. حتی تراکتور می‌توانست از قائم‌شهر به صورت مستقیم به آبادان سفر کرده و یک اردوی کوتاه مدت را در این شهر برپا می‌کرد. خصوصا اینکه تراکتور سال گذشته هر 2 بازی‌اش در لیگ و جام حذفی را در آبادان را واگذار کرده بود.

تراکتور در قائم شهر به برتری دست یافت، سه روز بعدی را در تبریز تمرین کرده و دقیقا در روز پنجم در آبادان به مصاف نفت این شهر رفت. بازیکنان تیم تراکتور در پنج روز سه وضعیت متفاوت آب و هوایی را تجربه کرده و از شمال تا جنوب کشور سفر کردند. موضوعی که در باخت تراکتور برابر  نفت در این شهر بی‌تاثیر نبود.

ترکیب اشتباه تراکتور در بازی برابر استقلال، بدشانسی و افت روحی مقابل سپاهان همچنین بازی بد و عدم استفاده از موقعیت‌ها در مصاف با شاهین بوشهر چرخه ناکامی‌های تراکتور را تکمیل کرده و در نهایت باخت برابر ماشین‌سازی زنگ خطری برای تیم پرستاره تراکتور بود.

 

 

 

آیا زنوزی از تیمداری منصرف شده است؟

روز گذشته تعدادی از هواداران تیم تراکتور در دفتر این باشگاه حضور یافته و با مدیران این باشگاه در مورد وضعیت تیم خود دیدار داشتند.

در همین جلسه تماس صوتی از طریق یکی از شبکه‌های مجازی با مالک باشگاه گرفته شد که خروجی آن حاکی از تصمیم زنوزی برای پس دادن امتیاز تیم تراکتور و انصراف از تیمداری بود.  

آیا این تنها یک تهدید از سوی مالک باشگاه بود و یا یک تصمیم قطعی؟ وضعیت تیم تراکتور تا پایان فصل همچنین تکلیف قراردادهای سه  ساله و چهار ساله‌ای که با بازیکنان تیم بسته شده است، چه می‌شود؟ آیا این تصمیم تنها مختص تیم تراکتور بوده و یا ماشین‌سازی را هم شامل می‌شود و زنوزی کلا از تیمداری کنار می‌رود و ده‌ها سوال دیگر که شاید پاسخ آنها به این زودی‌ها داده نشود.

آنچه که مسلم است، تراکتور این روزها بیشتر از هر وقت دیگر نیاز به آرامش دارد تا بتواند دوباره در مسیر موفقیت قرار گیرد و شاید با پیروزی برابر فولاد خوزستان آرامش نسبی در اردوی سرخپوشان تبریزی حاکم شود.


 

انصراف علم و ادب از لیگ یک

در حالی که همه نگاه‌های به تحولات این روزهای تیم تراکتور معطوف بود، باشگاه علم و ادب تبریز هم از حضور در لیگ دسته یک ایران انصراف داد.

مشکلات مالکیتی این تیم از شروع مسابقات حل نشده و تیمی که قرار بود با نام علم و ادب شهرداری تبریز به میدان رود به دلیل عدم حمایت شهرداری تبریز، به علم و ادب تغییر نام داد و جالب اینکه هنوز مراحل تغییر نام تیم هم طی نشده و نامه‌های فدراسیون به باشگاه شهرداری ارسال و برنامه مسابقات هم به نام شهرداری تبریز اعلام می‌شود.

این در حالی است که تمامی هزینه‌های این تیم توسط بخش خصوصی و باشگاه علم و ادب تامین می‌شود.

به‌دنبال این انصراف، تیم علم و ادب از سفر به کرمان برای بازی برابر مس هم انصراف داد تا وضعیت این تیم بحرانی‌تر از گذشته شود.

تیم علم و ادب تبریز هفته آینده یک بازی عقب افتاده برابر ملوان در تبریز را دارد و اگر در این مسابقه هم به میدان نرود، از جدول مسابقات کنار و سهمیه این تیم به لیگ 2 سقوط می‌کند.

شاید تعطیلات یک ماهه نیم فصل بهترین فرصت برای مشخص شدن وضعیت این تیم بوده و تا روز 17 دی و هفته اول دور برگشت این تیم تعیین تکلیف گردد که این مهم نیاز بر این دارد که علم و ادب حتما هفته آینده برابر ملوان در تبریز بازی کند.

انتهای پیام/

چه بر سر کهکشانی‌ها آمده است/ روزهای سخت فوتبال تبریز خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار