صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز:

دومین جشنواره رسانه ای - پژوهشی "تبریز ما" آغاز شد

1402/02/17 - 10:41 - کد خبر: 91868 نسخه چاپی

نصر: صاحبان فکر و اندیشه، نویسندگان و پژوهشگران فعال در فضای رسانه ای شهر تبریز، به عنوان چشم بینای مردم می توانند آثار رسانه ای خود اعم از مجازی و مکتوب را به دبیرخانه جشنواره ارائه نمايند. 

به گزارش نصر، صبح امروز یکشنبه 17 اردیبهشت در جلسه علنی شورای شهر تبریز پوستر دومین جشنواره رسانه ای پژوهشی تبریز ما رونمایی شد. 
مرکز پژوهش‌های شورای شهر تبریز به منظور بهره مندی از ظرفیت کارشناسی اصحاب رسانه در جهت طراحی صحیح و حل مسائل شهری تبریز، دومین جشنواره رسانه ای - پژوهشی تبریز ما را برگزار می کند. 
صاحبان فکر و اندیشه، نویسندگان و پژوهشگران فعال در فضای رسانه ای شهر تبریز، به عنوان چشم بینای مردم می توانند آثار رسانه ای خود اعم از مجازی و مکتوب را به دبیرخانه جشنواره ارائه نمايند. 
علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، یادداشت و مقاله، گفتگو، عکس و چند رسانه ای، مقالات علمی و پژوهشی ارسال نمایند. 
محور ها و سرفصل های اساسی این جشنواره در 13 حوزه عدالت شهری، اقتصاد شهری، محیط زیست شهری، شهرسازی و معماری، پروژه های عمرانی، ترافیک و حمل و نقل، حاشیه نشینی و بافت فرسوده، مسائل فرهنگی و اجتماعی، شفافیت، مردمی سازی مدیریت شهری، دیپلماسی شهری، گردشگری شهری، تعرفه عوارض محلی و برنامه و بودجه شهرداری
آخرین مهلت ارسال آثار شهریور 1402 خواهد بود.
اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را از طریق بارگذاری در سایت مرکز پژوهش‌های شورای شهر تبریز (بخش جشنواره تبریز ما) ارسال نمایند.
همچنین برای دریافت راهنمایی با شماره 04121040925 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/
دومین جشنواره رسانه ای - پژوهشی محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار