بسکتبالیست ملی پوش تبریزی عنوان کرد:

ضرورت تاسیس خانه بسکتبال تمام وقت برای تبریز 

1402/02/17 - 09:29 - کد خبر: 91867 نسخه چاپی

نصر: بسکتبالیست ملی پوش تبریزی گفت: تبریز با داشتن پتانسیل بالای صنعتی، شرکت های معظم تولیدی، بخش های خصوصی و دولتی باید در لیگ برتر بسکتبال ایران تیمی داشته باشد. 

به گزارش نصر، آرش ثابتی، بسکتبالیست تبریزی شاغل در لیگ برتر گفت : برای شهر تبریز نیاز به یک خانه بسکتبال تمام وقت ضرورت دارد. داشتن خانه بسکتبال واقعی به معنی محلی است که در تمامی ساعات روز و هفته در آنجا بسکتبال جریان داشته باشد و قرار دادن نام خانه بسکتبال برای تایم های یک روز در میان با ساعت های مشخص عنوان خانه بسکتبال واقعی را تامین نمی کند. 
وی در خصوص شرایط بسکتبال تبریز بیان داشت: به نظر بنده تبریز با داشتن پتانسیل بالای صنعتی، شرکت های معظم تولیدی، بخش های خصوصی و دولتی باید در لیگ برتر بسکتبال ایران تیمی داشته باشد. 
بازیکن تیم مس رفسنجان تاکید کرد: نداشتن تیم در بالاترین سطح بسکتبال ایران برای مسئولان استانی و شهر تبریز یک کمبود به شمار می آید و بنظرم آنها باید تلاش کنند تا در نهایت تبریز و آذربایجان شرقی امکان حضور در بالاترین سطح بسکتبال ایران را پیدا کند.
گفتنی است این بسکتبالیست تبریزی یکی از چند بازیکن آذری شاغل در لیگ برتر  است که فصل موفقی را در این لیگ پشت سر گذاشت.
ثابتی این فصل بازیکن اصلی تیم مس رفسنجان و یکی از مهره های ثابت تیم ملی (ب) مردان ایران بود. 
او فصل را با تیم رفسنجانی آغاز کرد و در نهایت موفق شد تا مرحله پلی آف این تیم را همراهی کند. 
ثابتی در طول فصل به عنوان بازیکن ترکیب 5 نفر اصلی در پست های ۲ و ۳ برای تیم نارنجی پوش رفسنجانی به میدان رفت و بازی‌های خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشت. 
از جمله بهترین بازی هایی که ثابتی در آنها به میدان رفته می توان به دیدار رفت برابر شهرداری گرگان، مسابقه با ذوب آهن در اصفهان، مصاف با بندرعباس که بالاترین میزان امتیازی گیری شخصی را طی آن به دست آورد (با ۳۰ پوئن) هر دو مسابقه رفت و برگشت مقابل آویژه صنعت مشهد و در نهایت جدال با مهرام در رفسنجان از جمله بازی های خاطره انگیز و درخشان آرش در این تیم بوده است. 
ثابتی در سال گذشته با عضویت در تیم ملی ایران (ب) همچنین به مسابقات بین المللی ارمنستان اعزام شد و به عنوان بازیکن اصلی تیم ملی در قهرمانی این تیم در ایروان نقش ارزنده‌ای را ایفا کرد. 
حالا با اتمام این دوره لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برای تیم مس رفسنجان، قرارداد آرش ثابتی هم خاتمه یافته است و او باید منتظر پیشنهادات برای فصل بعدی لیگ برتر بماند.
انتهای پیام/
ضرورت تاسیس خانه بسکتبال تمام وقت برای تبریز  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار