مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی خبرداد:

اجرای۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی

1398/02/03 - 18:04 - کد خبر: 918 نسخه چاپی

نصر: مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه متنوع هنری در سطح استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده که در تمامی کانونهای بسیج هنرمندان شهرستانهای آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان، حامد شب خیز در رابطه با برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: برنامه های متنوعی در زمینه های ارزشی و انقلابی توسط سازمان بسیج هنرمندان با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و سایر نهادها در نظر گرفته شده که از ۲۰ تا ۲۷ اجرایی می شود.

وی ابراز کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی از سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم (شهید سید مرتضی آوینی) شروع  و به مدت یک هفته تداوم دارد ، از سوی دیگر این ایام، روز اقشار بسیج هنرمندان نیز به شمار می رود.

شب خیز با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی برنامه های گوناگونی را در این هفته برگزار خواهد کرد، گفت: متولی  و برگزار کننده اصلی هفته هنر انقلاب اسلامی در استان حوزه هنری است، ما نیز در کنار این بخش یک سری برنامه های جداگانه و مشترک را اجرایی خواهیم کرد.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی توضیح داد: دیدار هنرمندان ارزشی و انقلابی و متعهد استان با نماینده ولی فقیه به صورت مشترک با حوزه هنری، دیدار مدیران کانون های بسیج هنرمندان شهرستانها و روسای انجمنهای هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان با سردار فرماندهی سپاه عاشورا، دیدار با هنرمندان ارزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدای عرصه هنراز جمله برنامه های در نظرگرفته شده برای این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با سایر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی ادامه داد: رو نمایی از آثار و محصولات تولید شده در سازمان، برگزاری کارگاههای آموزشی و ورکشاپ های هنری و ادبی، برگزاری جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان متعهد و انقلابی استان و انتخاب چهره هنری سال ۹۷ به صورت مشترک با حوزه هنری، برگزاری همایش هنرمندان در زمینه گام دوم  انقلاب،غبار روبی مزار شهدا، حضور هنرمندان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و قرابت میثاق نامه هنرمند، شرکت هنرمندان در اردوی جهادی از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

انتهای پیام/

اجرای۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار