مدیر اجرایی همایش فینو کام 2023 مطرح کرد:

خبر خوب برای کسب و کارها در آذربایجان + لینک ثبت نام

1402/02/16 - 08:55 - کد خبر: 91773 نسخه چاپی

نصر: مدیر اجرایی همایش فینو کام برگزاری این همایش را خبر خوب و فرصتی طلایی برای کسب و کارها در منطقه آذربایجان خواند.

به گزارش نصر، احسان عبدی‌پور، مدیر اجرایی همایش فینو کام بیان کرد: اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی در شهر تبریز با هدف گردهم آوری کسب و کارها، سکوها و شرکت های سرمایه برگزار می‌شود.
وی افزود: لازم می‌دانیم دانش و تجربه ای که در کسب و کار دیگر شهرها وجود دارد را به تبریز انتقال دهیم تا با وجود شرکت های تامین سرمایه برای کسب و کارهایی که در تبریز نیازمند تامین مالی هستند انجام شود.
وی ادامه داد: در این حوزه بجای اینکه کسب و کارها از تبریز راهی دیگر شهرها شوند تا بتوانند درصدی از این تامین و حمایت مالی بهره مند شوند ما در نظر گرفته ایم بطور معکوس عمل کرده و از این سکوها برای تامین مالی و حمایت از کسب و کارها را به تبریز دعوت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش شرکت کننده ها فرصت های آشنایی با کسب و کارها را خواهند داشت و کسب و کارها نیز فرصت آشنایی با خدمات و بیزینس این شرکت ها را به دست خواهند آورد.

گفتنی است؛ اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فینو کام و تامین مالی استارتاپی در ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
علاقمندان به حوزه فین کام ، افزایش دانش روز مبادلات مالى بين المللى و تامين مالي می توانند ثبت نام کنند.
www.finocom.org


انتهای پیام/
خبر خوب برای کسب و کارها در آذربایجان + لینک ثبت نام نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار