خبر/

تبریز میزبان اولین همایش تخصصی فینوکام ۲۰۲۳

1402/02/14 - 20:47 - کد خبر: 91727 نسخه چاپی

نصر: فینوکام ۲۰۲۳ مهم ترين رويداد سراسری و منطقه ای در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی با مشارکت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهاي مرتبط ملى و استاني ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در کلانشهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، دکتر حامد حافظی رئیس همایش فینوکام ۲۰۲۳ در نشست خبری افزود:  رسالت اصلی اولین همایش تخصصی فین تک در منطقه شمالغرب کشور با عنوان فینوکام ۲۰۲۳، کمک به پیشبرد پروژه های فین تک در کشور، حمایت از گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه علمی در حوزه های مختلف صنعت فین تک و ایجاد زمینه هاى مناسب براى تعاملات بهينه شركت هاي تامین مالی و سكوهاي تامين مالى جمعى، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داوطلب سرمایه گذاران فرشته سرمایه گذاران خطرپذیر جلب مشاركت مراكز رشد با شتابدهنده ها و نهايتا جذب مشارکت حداکثری بانک ها جهت ارائه ابزارهای مناسب تامين مالى براى ارتقاء كمي و كيفى شركتهای برتر و فعال در اکوسيستم فين تك است.
 وی ادامه داد: فینوکام ۲۰۲۳ که به همت دانشگاه تبریز و مرکز نوآوری این دانشگاه و همکاری شرکت آل سات پرداخت  برگزار می شود، بر این باور است که قطعا تجميع ايده هاي نوين استارتاپ ها با همگام و همراه شدن شرکت های تامین مالی گامی بلند در راستای ارتقا سطح محصولات و خدمات حوزه های مختلف فین تک در ایران  خواهد بود.
حافظی اذعان داست: فینوکام ۲۰۲۳ مهم ترين رويداد سراسری و منطقه ای در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی با مشارکت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهاي مرتبط ملى و استاني ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تبریز برگزار می شود.
وی ادامه داد: محورهای این همایش تخصصی در ۷ شاخه «پی تک» صنعت پرداخت الکترونیک و پرداخت آنلاین، «کریپتو تک» پول و ارزهای رمزنگاری شده و سیستم های مبتنی بر بلاکچین، «لند تک» sfc تامین مالی زنجیره ای، vc سرمایه گذاری جسورانه و bnpl تامین مالی خرد، «ولث تک» پلتفرم های مدیریت ثروت و مدیریت مالی شخصی، «اینشیورتک» سامانه های توسعه بیمه های آنلاین،  «رمیتنس» فناوری انتقال پول در سطح بین المللی، «رگ تک» فناوری های مربوط به قانون گذاری و تسهیل گری مجوز ها خلاصه می شود.
همچنین، همایش فینوکام با برگزاری نشست های تخصصی تجاری  و شبکه سازی  در حوزه فین تک و ارائه گواهینامه رسمی قابل استعلام به شرکت کنندگان در کارگاه هاي تخصصي از ویژگی های این همایش تخصصی است.
این گزارش حاکی ایت؛ علاقمندان به حوزه فین تک و افزایش دانش به روز مبادلات مالى بين المللى و تامين مالي می توانند ثبت نام کنند.
انتهای پیام/
تبریز میزبان اولین همایش تخصصی فینوکام ۲۰۲۳ گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار