یادداشت/

تراکتور غرق در حاشیه ها

1398/09/20 - 11:12 - کد خبر: 9171 نسخه چاپی

نصر:این روزها تراکتور عجیب غریب‌ترین روزهایش را سپری می‌کند، مدیرعامل این باشگاه با متن تامل برانگیز استعفا کرده و فایل صوتی نیز از افشاگری‌های مالک باشگاه پیرامون اتفاقات تراکتور در فضای مجازی منتشر شده است.

در بخشی از متن نامه‌ استعفای صادقیان که خطاب به مالک باشگاه نوشته شده، آمده است: «در بخش‌های مختلف باشگاه با حمایت‌های جنابعالی توانستیم تغییرات مثبتی ایجاد کرده و به دفعات شور و شوق را به هواداران ارزانی کنیم.

ولی متاسفانه به دلایلی که مفصلا توضیح داده شده باشگاه روند عادی را طی نمی کند و همانطور که در جریان هستید کنترل موفقیت در باشگاه تراکتور در دست مدیریت نبوده و تصمیمات غیر مدیریتی و غیر ورزشی اجازه اداره باشگاه را از اینجانب سلب نموده است.»

سوالاتی در ذهن هواداران ایجاد شده بود که منظور صادقیان از اینکه باشگاه روند عادی طی نمی‌کند، چه چیزی بوده و چه اتفاقاتی در تراکتور رخ می‌دهد؟ که سخنان روز گذشته زنوزی تا حدودی برای اذهان عمومی در خصوص عوامل حاشیه‌ای اطراف باشگاه شفاف‌سازی کرده است.

بر اساس فایل صوتی منتشر شده، زنوزی با لحن تندی در خصوص جزئیات صحبت‌هایش با رسول خطیبی توضیح داده و او را به حاشیه‌سازی علیه تراکتور متهم می‌کند.

زنوزی به اندازه‌ای از اوضاع تراکتور و دخالت‌های بی‌جا در امور باشگاه توسط عده‌ای ناراحت است که می‌گوید برگردم تبریز تیم را برمی‌گردانم!

تراکتور در دومین سال خصوصی شده بازهم دچار تغییرات و حواشی متعددی شده است، به نظر می‌رسد مدیریت در تراکتور یکی از از سخت‌ترین کارها به شمار می‌رود، عده‌ای بدون توجه به منافع باشگاه، تنها به‌دنبال حضور در راس مدیریت و یا کادرفنی هستند و برای هدفشان هر کار غیر ممکنی را ممکن می‌کنند.

به نظر می‌رسد تراکتور از ابتدای فصل در مسیر حرفه‌ای حرکت می ‌کرد، اما روز به روز حاشیه‌سازان به قطار باشگاه سنگ اندازی کرده و زمانی که بداخلاقی را به سکوها سرایت دادند، مدیرعامل تراکتور استعفا کرد.

تراکتور هنوز نتوانسته امواج حواشی را پشت سر بگذارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این باشگاه پر حاشیه رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

تراکتور غرق در حاشیه ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار