مدیركل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی مطرح كرد:

آذربایجان‌شرقی جزو سه استان برتر در زمینه سرمایه‌گذاری

1402/02/14 - 11:04 - کد خبر: 91690 نسخه چاپی

نصر: جلسه هفتگی ذیحسابان با حضور واقف بهروزی، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش نصر، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در جلسه ذیحسبان سازمان‌های مختلف اظهار داشت: مدیر یک مجموعه قبل از همه باید به فکر وضعیت کارکنان آن مجموعه باشد.
وی با بیان اینکه تمامی تلاش‌ها باید به توسعه استان منجر شود خاطرنشان کرد: نتیجه تمامی تلاش‌ها و پیگیری‌ها در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در صورتی ثمربخش خواهد بود که در مرحله عمل منجر به رونق توسعه و پیشرفت استان شود.
بهروزی تاکید کرد: مجموعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به لحاظ شرایط کاری جزو دستگاه‌هایی است که قابل قیاس با برخی دیگر از سازمان‌ها نیست. به اذعان برخی از مدیران استانی نیروهای اداره کل امور اقتصادی و دارایی به لحاظ فنی و کارشناسی از توان بیشتری برخوردار هستند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، با اشاره به اثرگذاری مس سونگون در توسعه اقتصاد استان یادآور شد: علی رغم همه مقاومت‌هایی که انجام شده است شرکت مس آذربایجان در شُرف تاسیس قرار دارد که در حوزه درآمد سرانه استان اثرگذاری چشم‌گیری خواهد داشت. بیش از 120 هزار میلیارد تومان رقم سرمایه‌گذاری در مس سونگون است که یا شروع شده و یا فرایند آغاز خود را سپری می‌کند.
نماینده وزیر اقتصاد در استان با تشریح وضعیت سرمایه‌گذاری در استان، گفت: با تلاش‌هایی که انجام گرفته جزو سه استان اول در زمینه جذب سرمایه‌گذار هستیم. به عبارتی جهش اساسی در سطح استان در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی انجام گرفته است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در پایان یادآور شد: تاثیرگذاری مثبت در اقتصاد استان مرهون همراهی  و همدلی همه همکاران در بخش‌های مختلف است، چراکه حرکت روبه جلوی یک مجموعه می‌تواند در توسعه و پیشرفت موثر واقع شود.
گفتنی است در پایان مراسم از واقف بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی،  به جهت تلاش مستمر و فعالیت های ثمربخش در حوزه اقتصادی استان از طرف ذیحسابان و همکاران تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
آذربایجان‌شرقی جزو سه استان برتر در زمینه سرمایه‌گذاری نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار