سرپرست تراکتور:

برخی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

1402/02/14 - 10:41 - کد خبر: 91687 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: دلیل نیمکت‌نشینی محمد عباس‌زاده کاملاً فنی است و معتقدم برخی می‌خواهند با ایجاد حواشی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

به گزارش نصر، علی‌اکبر ذوالمجیدیان اظهار کرد: تراکتور در شرایط خوبی قرار گرفته است و تمرینات با نشاط بسیاری در حال پیگیری است، با امید و انگیزه‌ای مضائف در حال آماده‌ شدن برای بازی با مس کرمان هستیم تا با پیروزی در این مسابقه در جایگاه چهارم جدول ابقا شویم.
وی در رابطه با فاصله محمد عباس‌زاده با ترکیب تراکتور، اذعان کرد: هر مربی می‌خواهد تیمش در هر شرایطی نتیجه خوب را کسب کند و بر این اساس بهترین نفرات را در ترکیب قرار می‌دهد، عباس‌زاده بازیکن بسیار خوبی است اما با نظر خمس در نیمه دوم بازی‌ها به میدان می‌رود و دلیل نیمکت‌نشینی این بازیکن کاملاً فنی است و معتقدم برخی می‌خواهند با ایجاد حواشی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
وی افزود: می‌خواهیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم و برای این هدف تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا ۹ امتیاز ممکن از سه بازی آتی را کسب کنیم.
ذوالمجیدیان ادامه داد: برای بازی این هفته فعلا مصدوم و محروم نداریم و اگر غایبی داشته باشیم توسط سرمربی تیم اعلام می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خصوص عدم برگزاری همزمان بازی های هفته ۲۸ام رقابت های لیگ‌برتر، خاطرنشان کرد: اگر مسابقات هفته‌های پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار شود بهتر است، چرا که در تمام بخش های جدول شاهد حساسیت بسیاری هستیم.
انتهای پیام/
برخی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار