رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش بی بدیل روابط عمومی در ارتقای جایگاه سازمان ها

1402/02/14 - 10:56 - کد خبر: 91683 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی در احصا روابط معنوی انسانی و ارتباط با رسانه ها در مجموعه های خصوصی و دولتی جایگاه بی بدیلی دارد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در سمینار تخصصی مدیریت تشریفات  روابط معنوی انسانی نتوانسته همسان با پیشرفت تکنولوژی و فضای دیجیتالی رشد کند، گفت: اینجا وظیفه روابط عمومی برای ایفای نقش در ارتقا جایگاه مجموعه های دولتی و خصوصی بی بدیل است.
وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و کارخانجات بزرگ باید اهمیت بیشتری به موضوع روابط عمومی قائل باشد، گفت: متاسفانه همچنان شاهد این هستیم که مجموعه های بزرگ و کوچک دارای روابط عمومی نیستند و همین موضوع سبب مشکلات بزرگی شده است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی نه تنها در رفع موانع تولید و کمک به رشد گسترش کسب و کارها می تواند ایفای نقش کند، افزود: نقش روابط عمومی در ارتباطات نیز قابل چشم پوشی نیست و ارتباط با رسانه ها باید قوت بگیرد تا استان تراز اول در حوزه معیشت و قطب درخشان فضای اقتصاد شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: تراکتور در تاریخ تاسیس خود رکورد تولید را شکست و این بسیار ارزشمند است، اما متاسفانه شاهد قاچاق تراکتور هستیم و این تهدیدات باید احصا شود و اطلاع رسانی ها به خوبی انجام شود.
انتهای پیام/
نقش بی بدیل روابط عمومی در ارتقای جایگاه سازمان ها گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار