مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

پاسخ استاندار آذربایجان شرقی به استمداد 800 دانش‌آموز دختر تبریزی

1402/02/13 - 16:58 - کد خبر: 91654 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به استمداد 800 دانش‌آموز دختر تبریزی برای جلوگیری از تخریب حیاط مدرسه حضرت معصومه(س) تبریز گفت: شخص استاندار و دادگستری استان به این مورد ورود کرده‌اند و تا پایان امتحانات خرداد مهلت گرفته شده است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام علی پوررادی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز  در خصوص آخرین وضعیت مدرسه حضرت معصومه(س) تبریز اظهار داشت: شخص استاندار و دادگستری استان به این مورد ورود کرده‌اند و تا پایان امتحانات خرداد ماه مهلت گرفته شده است.
وی افزود: هم تهران و هم استان برای تامین مبلغ تعیین شده از سوی مراجع قضایی مورد نیاز برای پرداخت به فرد مدعی در خصوص زمین محوطه حیاط مدرسه پیگیر هستیم و در این زمینه از رسانه‌ها و خیران استان نیز انتظار همراهی و همیاری داریم.

استمداد ۸۰۰ دانش آموز دختر تبریزی از امام جمعه و استاندار
پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی از تخریب حیاط مدرسه حضرت معصومه (س) تبریز که به‌تازگی بازسازی و ساخته شده خبر داده بود.
غفار پورشریف مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به مشکلات پیش آمده برای مدرسه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این مدرسه که از مدارس جدید الاحداث در منطقه ویلاشهر تبریز است، برای حدود ۸۰۰  دانش آموز در دو شیفت خدمات آموزشی ارائه می کند.
وی با اشاره به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی و دوره اول دبیرستان در شیفت های صبح و بعد از ظهر این مدرسه خاطرنشان کرد: با طرح ادعای یک فرد در خصوص مالکیت بر زمینی که حیاط مدرسه در آن واقع است و ارجاع پرونده مربوطه به مراجع قضایی ذیصلاح در نهایت رأی مالکیت زمین مورد ادعا به نفع این شخص صادر و ارزش آن ۷.۵ میلیارد تومان اعلام شد.

 استمداد دو دانش آموز دختر تبریزی به نمایندگی از ۸۰۰ دانش آموز  از امام جمعه و استاندار
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز افزود: بر اساس حکم اجرایی صادره ۶ ماه و تا پنجم اسفند ۱۴۰۱ به آموزش و پرورش برای پرداخت این مبلغ و جلب رضایت فرد مدعی مهلت داده شده بود که با وجود پیگیری های صورت گرفته این امر محقق نشد و در نهایت قرار است پنجشنبه هفته جاری یعنی هفتم اردیبهشت حکم مربوط به تخریب حیاط مدرسه اجرا شود که در این صورت ۸۰۰ دانش‌آموز محصل این مدرسه برای سپری کردن زمان‌های استراحت و زنگ‌های تفریح با مشکل جدی روبه‌رو خواهند شد.
پورشریف تصریح کرد: البته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز شخصا برای پیگیری و حل این مشکل ضمن بازدید از مدرسه حضرت معصومه (س) مذاکراتی را با دستگاه‌های مربوطه انجام داده است و استاندار نیز برای پیگیری و حل مسأله قول مساعد داده و امیدواریم با عنایت و همراهی فرد ذینفع و همکاری همه مسئولان حکم تخریب حیاط مدرسه اجرا نشود.
انتهای پیام/
پاسخ استاندار آذربایجان شرقی به استمداد 800 دانش‌آموز دختر تبریزی خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار