محمدرضا میرتاج الدینی مطرح کرد:

مالیات بر سوداگری؛ راهبردی برای مقابله با درآمدهای بادآورده سوداگران

1402/02/13 - 16:41 - کد خبر: 91649 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالیات‌ستانی در قالب طرح مالیات بر سوداگری به عموم مردم اصابت نمی کند،گفت: این طرح بازار سوداگری را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش نصر، محمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای علیه طرح مالیات بر سوادگری، اظهار کرد: در مورد این طرح باید بیشتر با مردم صحبت کرد تا طرح فوق به درستی تببین شود.
وی با بیان اینکه مالیات ستانی در قالب طرح مالیات برسوداگری به عموم معاملات مردم اصابت نمی‌کند، گفت: این طرح بازار سوداگری را مورد هدف قرار داده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح با فعالیت های سوداگرایانه که با درآمدهای بادآورده همراه است، مقابله مالیاتی می‌کند و در همه دنیا هم مشابه این گونه قانون نویسی وجود دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  اظهار کرد: در این بخش فردی که خانه خود را تغییر داده و خانه جدیدی خریده، از فردی که هر روز خرید و فروش انبوه دارد، مستثنی  شده است،بنابراین این مالیات ستانی به عموم مردم اصابت نمی کند و فعالیت های اقتصادی عادی مردم را هدف قرار نداده است  و صرفا به دنبال بخش محدودی است که با فعالیت های سوداگرانه درآمد نجومی دارند.
انتهای پیام/
مالیات بر سوداگری؛ راهبردی برای مقابله با درآمدهای بادآورده سوداگران خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار