خبر/

زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی طنین انداز شد

1402/02/13 - 11:51 - کد خبر: 91614 نسخه چاپی

نصر: «آیین متمرکز استانی نواختن زنگ سپاس معلم» در محل مدرسه فرزانگان ناحیه چهار تبریز و با حضور معاون وزیر برگزار شد.

به گزارش نصر، پوررادی با تقدیر از بانیان نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری، عالم وارسته ای که الگو و اسوه فرهنگیان کشور است به عنوان روز معلم گفت:  شأن جایگاه تعلیم و تعلم بسیار والاست و ما باید سرآمد تمام عرصه های علمی و فرهنگی کشور باشیم.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان به برنامه های هفته معلم امسال اشاره کرده و افزود: تکریم معلم نباید منوط به هفته باشد و طبق تدابیر صورت گرفته در طول سال برنامه ها و خدمات متنوعی جهت تکریم و رفاه همکاران در نظر گرفته شده است.
 احمد محمود زاده نیز در این آیین بزرگترین سرمایه هر کشور را نیروی انسانی دانست و گفت: این سرمایه انسانی امروز در دستان معلمین توانمند در حال تربیت هستند.
 معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاس های درس رقم می خورد و امروز حضور توانمند معلمان در کلاس حرکت دهنده چرخ های اقتصادی، نظامی و‌ علمی کشور است.
 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان منتخب گفت: معلم در طی این سال های پر نور انقلاب اسلامی حضور فعال و اثرگذار داشته است.
 وی با تبریک روز معلم و تقدیر از معلمان زحمت کش و تلاشگر و گرامی داشت یاد و خاطره معلمین مرزها، معلیمن و دانش آموزان شهید و معلمان جان باخته در دوران کرونا و جانباختگان مسیر تعلیم و تربیت گفت: ان شاءالله معلمان عزیزمان بیش از پیش اثرگذار تر در کلاسها حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی طنین انداز شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار