خبر/

کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه 

1402/02/13 - 09:12 - کد خبر: 91596 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی یارانه‌ای سهمیه کشاورزان خارج از شبکه توزیع خبر داد.   

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر فروش کودهای شیمیایی یارانه‌ای سهمیه کشاورزان توسط افراد سودجو در یکی از مغازه‌های شهرستان، ماموران پلیس آگاهی و اداره جهاد کشاورزی، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.
 وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی و شناسایی فروشگاه مربوطه با هماهنگی مقام قضائی از این مغازه بازدید کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مغازه تعداد ۳۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی اوره یارانه‌ای سهمیه‌ای کشاورزان جمعاً مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو که خارج از شبکه توزیع بود را کشف کردند.
فارسی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کودهای کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/
کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار