با اعلام نتایج از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

موفقیت دو عضو انجمن ادبی شهریار کانون آذربایجان شرقی در پنجمین دوره جشنواره ملی فردوسی

1402/02/12 - 12:55 - کد خبر: 91546 نسخه چاپی

نصر: با اعلام نتایج برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره ملی فردوسی از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دو عضو نوجوان انجمن ادبی شهریار، "اسرا جوادی" و "آیشن عبدالهی" به عنوان منتخب در بخش شعر و داستان معرفی شدند.

به گزارش نصر، پنجمین جشنواره ملی فردوسی با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در قالب‌های شعرو نثر شاعرانه، داستان کوتاه و داستانک، پژوهک،پژوهه، مقاله و شاهنامه خوانی و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان (دبیرخانه کشوری) برگزار شد.
با اعلام نتایج این دوره از جشنواره "آیشن عبدالهی" عضو مجتمع فرهنگی کانون تبریز در بخش شعر و "اسرا جوادی" عضو کانون شهرستان سراب در بخش داستان و داستانک هر دو از اعضای انجمن ادبی شهریار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان منتخب معرفی شدند.
آیین تجلیل از منتخبان و آثار برگزیده این جشنواره ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد.
انجمن‌های ادبی شعر و داستان شهریار با حضور نوجوانان منتخب استان به صورت منظم و مستمر به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با هدف کشف و پرورش استعدادهای ادبی نوجوانان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
موفقیت دو عضو انجمن ادبی شهریار کانون آذربایجان شرقی در پنجمین دوره جشنواره ملی فردوسی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار