مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

حضور ۲۴ ورزشکار و مربی استان در تیم های ملی

1402/02/11 - 21:47 - کد خبر: 91499 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: از استان آذربایجان شرقی 24 ورزشکار و مربی در قالب تیم ملی حضور دارند که احتمالا در بازی های آسیایی حضور خواهند یافت و از روسای هیات های ورزشی خواهشمندم تا زمان حضور ورزشکاران در این مسابقات حمایت های کامل را انجام دهند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نخستین نشست رسمی خود با جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، روسا و کارکنان ادارت ورزش و جوانان شهرستان ها، مسئولین هیات های ورزشی پس از حادثه سقوط هلیکوپتر در کرمان ابتدا از تمامی افرادی  که در این مدت جویای احوال وی و پیگیر وظایف محوله بودند تشکر و قدردانی کرد.
ستوده نژاد در ادامه افزود: از استان آذربایجان شرقی 24 ورزشکار و مربی در قالب تیم ملی حضور دارند که احتمالا در بازی های آسیایی حضور خواهند یافت و از روسای هیات های ورزشی خواهشمند هستیم اگر ورزشکاری جزء نخبه های ورزشی استان است و این آمادگی را دارد که در این مسابقات حضور یابد، ما آماده هستیم شرایط حضور این ورزشکاران را در این مسابقات مهم آماده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی گفت: با رهنمود ها و حمایت های این عزیزان و با پیگیری مشکلات ورزشکاران و مربیان ما را دلگرم می کنند و این قوت قلبی است که ما را در انجام وظایف خود کمک می کند و این رهنمودها را در سرلوحه کار خود قرار می دهیم.
وی با بیان اینکه شناسایی نقاط قوت در همه ابعاد ورزشی شهرستان های استان صورت گرفته افزود: با برنامه ریزی های دقیقی که در سطح شهرستان های استان آذربایجان شرقی انجام شده، اجازه هیچ ناعدالتی را در ورزش نخواهیم داد و آن ورزشکار روستایی که در دور افتاده ترین شهرستان های استان ما قرار دارد با ورزشکاران مرکز استان هیچ فرقی ندارد و نخواهد داشت.
ستوده نژاد عنوان کرد: در تلاش هستیم جلسه ای با مدیران صنایع استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار نماییم تا بند قانونی حمایت مالیاتی بخش خصوصی از ورزش را احیا کنیم و از فرصت های قانونی برای حمایت از ورزش استفاده نماییم تا شاهد حمایت های هرچه بیشتر بخش خصوصی از ورزش در استان باشیم.
ستوده نژاد ضمن تشکر از حمایت مالی شهردار و اعضای شورای شهر تبریز از سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: این نوع حمایت ها باعث هر چه بهتر دیده شدن ورزش استان در میادین کشوری و بین المللی خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان صحبت های خود گفت: از روسای هیات های ورزشی استان که به نوعی پدر آن رشته ورزشی در استان هستند خواهشمندیم اختلافات را کنار بگذارید و به همه در یک چشم نگاه کنید و با همدلی و هم فکری به اعتلای ورزش استان کمک کنیم.
در پایان این جلسه آیین رونمایی از سند برنامه راهبردی ورزش استان بر اساس آمایش سرزمینی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان،خسرو سلیمی نیا رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان، معاونین اداره کل و روسا ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان، روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان برگزار شد.
انتهای پیام/
حضور ۲۴ ورزشکار و مربی استان در تیم های ملی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار