مدیركل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی مطرح كرد:

دانشگاه علوم‌ پزشكی تبریز، در اولویت مولدسازی

1402/02/11 - 12:40 - کد خبر: 91468 نسخه چاپی

نصر: نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از بیمارستان هزار تختخوابی تبریز و پروژه‌های در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بازدید کرد و آخرین موارد مربوط به اجرای مصوبه مولد سازی در این دانشگاه را بررسی کرد.

به گزارش نصر، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، از بیمارستان در دست احداث هزار تختخوابی تبریز و برخی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بازدید کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در حاشیه این بازدید، در جمع برخی از مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اجرای مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولتی، اظهار داشت: در قانون بودجه 1402 به موضوع مولدسازی اموال مازاد دولتی به صراحت اشاره شده است.
وی افزود: نکته مهمی  که در موضوع مولدسازی مطرح می‌باشد، اختصاص منابع حاصل از اجرای این مصوبه است یعنی منابع به دست آمده، به کدام موارد اختصاص خواهد یافت، به عبارت بهتر، مشخص شود که یک دارایی، که در اثر مولدسازی، به یک دارایی دیگر تبدیل می‌شود، منابع آن در کجا و چگونه به سود مردم و جامعه خواهد بود، بر همین اساس، دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اجرای مصوبه مولدسازی، جزو اولویت‌ها قرار دارد چراکه، نتایج آن در حوزه بهداشت و درمان، مستقیما برای مردم، ملموس خواهد بود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، برخورداری مناطق کم‌برخوردار، از منافع مولدسازی را ضروری دانست و تاکید کرد: در مصوبه مولدسازی و همچنین آئین نامه اجرایی آن اشاره شده که منابع حاصل از مولد سازی در مناطق و محلات کم‌برخوردار استفاده شود. شهرستان‌های محروم نیز به لحاظ عدم برخورداری از برخی امکانات، در بهره‌مندی از منابع حاصل از مولدسازی در نظر گرفته شوند.
بهروزی با بیان اینکه، اجرای مولدسازی در دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز، نکته مثبتی برای حوزه بهداشت و درمان خواهد بود، یادآور شد: ارزش افزوده جدیدی که از بابت مولدسازی، به دست خواهد آمد، می‌تواند در نوسازی و تجهیز بهداشت و درمان استان، تاثیرگذار باشد.
نماینده وزیر اقتصاد در استان خاطرنشان کرد: مستندسازی، در حوزه مولدسازی به اقناع افکار عمومی درباره این مصوبه، کمک شایانی خواهد کرد، مردم و رسانه ها بدانند که مزیت‌های این مصوبه چیست و چه منافعی از بابت مولدسازی، عاید مردم خواهد شد.
انتهای پیام/
دانشگاه علوم‌ پزشكی تبریز، در اولویت مولدسازی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار