خبر/

اعلام زمان افزایش حقوق معلمان/ آغاز بررسی مجدد رتبه بندی معلمان از 19 اردیبهشت

1402/02/11 - 11:29 - کد خبر: 91461 نسخه چاپی

نصر: معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حکم افزایش حقوق معلمان 23 اردیبهشت صادر می‌شود.

به گزارش نصر، غلامرضا علیزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به روند رتبه‌بندی معلمان در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با اجرای طرح رتبه بندی، معلمان و نیروهای ستادی از شهریورماه سال گذشته، مدارک خود را بارگذاری کردند. رتبه یک و دو شاغلان و یک تا سه بازنشستگان در استان و رتبه‌های سه، چهار و پنج شاغلان در وزارتخانه بررسی شد و نتایج اعلام شد که متاسفانه ۲۵ درصد همکاران که ثبت نام کرده‌ بودند اعتراض داشتند. 
وی گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۷ نفر رتبه یک(۲۵ درصد)، ۸۴۱۱ نفر رتبه دو(۲۰ درصد)، ۱۸ هزار و ۴۳۹ نفر رتبه سه (۴۴ درصد) ۳۹۱۵ نفر رتبه چهار (۹ درصد) و ۱۲۵ تفر نیز رتبه پنجم را کسب کردند.
علیزاده گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۳۰۴ نفر از معلمان استان در این طرح رتبه بندی شده و یک هزار و 290 نفر نیز فاقد رتبه شدند که از ۱۹ اردیبهشت ماه سالجاری بررسی مجدد معلمان آغاز می‌شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هرگونه افزایش دریافت شهریه نسبت به شهریه سال گذشته در مدارس غیرانتفاعی ممنوع است، گفت: جلساتی با حضور نمایندگان مدارس غیرانتفاعی و موسسات برگزار و اخطارهای لازم در خصوص افزایش غیرمجاز شهریه ها اعلام شده است.
وی از برخورد با ۱۲ مدرسه غیرانتفاعی در استان که شهریه غیرقانونی دریافت کرده بودند، افزود: مدارسی که نسبت به تذکرات و اخطارها بی توجهی کنند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد که در این صورت با جریمه‌های میلیاردی مواجه خواهند شد.
علیزاده خاطرنشان کرد: شهریه ثابت باید طبق قانون باشد اما شهریه متغییر اختیاری است و مدرسه تعیین می کند و اولیا در پرداخت آن مختار هستند و موسسه حق اجبار ندارد.
پایان پیام/
- شماره تماس برای اعلام شکایات مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
۰۴۱۳۵۵۶۳۲۷۵
انتهای پیام/
اعلام زمان افزایش حقوق معلمان/ آغاز بررسی مجدد رتبه بندی معلمان از 19 اردیبهشت خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار