با اهدای لوح سپاس صورت گرفت/

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مدیرمسئول نصر

1402/02/10 - 18:01 - کد خبر: 91421 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار تقدیر کرد.

به گزارش نصر، علی پوررادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در نشست خبری که به مناسبت روز معلم برگزار شد؛ با اهدای لوح سپاسی از تلاش این رسانه تقدیر کرد.
 در این لوح سپاس که به امضای "علی پوررادی" مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خطاب به مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر رسیده، آمده است:

جناب آقای امیر کریم زاد شریفی
مدیرمسئول محترم پایگاه خبری نصر
سلام علیکم
تبیین صحیح و حرفه ای رویدادها و رویکردهای جاری در سطح جامعه فرهنگیان و نشر جانفشانی ها و دلسوزی های این قشر برای عموم در سایه زحمات طاقت فرسا و نگاه هوشمندانه اصحاب رسانه است که اگر نبود تلاش های آن عزیزان، ما را یارای بیان حقایق دستگاه تعلیم و تربیت و ذکر ذلسوزی های قشر فرهنگی به گستردگی یک جامعه نبود.
خدا را شاکریم که همچون شما یار و یاورانی داریم که با قول و قلم خود حامی ما هستند در تمامی عرصه های خبری و رسانه ای، بنده نیز به عنوان خادم دستگاه تعلیم و تربیت استان از شما عزیز قلم یار و رساخبر، تقدیر و تشکر می نمایم و با آرزوی عاقبت بخیری برای شما دوستان، امیدوارم روزی خبررسان ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشید.
علی پوررادی- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مدیرمسئول نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار