به گزارش نصر، اشکان دیلمقانی در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در خصوص فرآیند پشتیبانی و خدمات پس از فروش
رونیکس اظهار داشت: پس از اعلام نیاز از سوی مشتریان محترم و تماس با شماره 6497-021، همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش با بررسی موارد، آنها را به نزدیکترین نمایندگی راهنمایی میکنند. پس از دریافت خدمات و تکمیل آن، فرآیند مورد ارزیابی قرار میگیرد.
وی با اشاره به برخی نکات که مشتریان
رونیکس ضرورت دارد به آنها توجه کنند؛ افزود: مشتریان محترم میبایست حتما نیاز خود از محصولات را بدانند و با توجه به نیاز و نوع کاربری محصول را انتخاب کنند. به همین دلیل توصیه میکنیم در زمان خرید به نکات زیر توجه کنند:
قبل از خرید با توجه به نیاز خود، محصول را انتخاب کنند.
در زمان خرید، سلامت فیزیکی دستگاه را بررسی کرده و تحویل بگیرند.
در حین خرید، سلامت الکتریکی دستگاه را چک کرده و تحویل بگیرند.
شرایط مندرج روی کارت گارانتی را مطالعه کنند.
در صورت عدم اطلاع، مشتریان محترم جهت دریافت مشاوره فنی و راهنمایی میتوانند با شماره 6497-021 تماس حاصل کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در این شرکت بهره برده می شود اذعان داشت: بله، کلیه تماسهای ورودی در سامانه CRM داخلی ثبت میشوند و طبق فرآیندهای تعریفشده، مشتریان محترم به تفکیک نوع تماس و درخواست به واحدهای مختلف ارجاع میگردند.
دیلمقانی عمدهترین مواردی که باعث مراجعه مشتریان به نمایندگیهای
رونیکس میشود، اینگونه تشریح کرد: عدم انتخاب محصول صحیح با توجه به تنوع بالای محصولات
رونیکس (برای مشتریان محترم امکان مشاوره قبل از خرید فراهم شده است.) استفاده ناصحیح از محصولات(به عنوان مثال استفاده از مینی فرز در کارهای آهنگری، دریل برای کندن بتن یا استفاده از بتن کن برای تخریب به جای چکش تخریب)
این گزارش می افزاید؛ برند
رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/