سرپرست واحد سیستم‌ها و روش‌های شرکت رونیکس:

" رونیکس " یک برند بین‌المللی است

1402/02/10 - 09:18 - کد خبر: 91365 نسخه چاپی

نصر: سرپرست واحد سیستم‌ها و روش‌های شرکت رونیکس گفت: رونیکس یک برند بین‌المللی است که در تمام واحدهای خود از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند.

به گزارش نصر، بهاره بابایی در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در خصوص وظایف واحد سیستم‌ها و روش‌ها و نقشی که در شرکت  رونیکس دارد اظهار داشت: واحد سیستم‌ها و روش‌ها همان‌طور که از نامش پیداست، رویه‌ها و فرآیندهای سازمان را در کل سیستم پیاده‌سازی می‌کند. کیفیت یکی از ارکان و ارزش‌های اصلی برند رونیکس است. واحد سیستم‌ها و روش‌های رونیکس در کنار محمدرضا رامخو به عنوان مدیرعامل این شرکت روی کیفیت کلیه واحدهای رونیکس نظارت می‌کند تا منجر به سودمندی در سازمان و بیرون از سازمان شود. این سودمندی در درون سازمان منجر به عدم استهلاک و دوباره کاری و در نتیجه ارائه محصولات باکیفیت، سرعت سرویس‌دهی بالا و بهبود کیفیت در کلیه خدمات برای مشتریان می‌شود.
وی در خصوص سیاست های واحد سیستم‌ها و روش‌ها در راستای افزایش اثربخشی و بهینه شدن فعالیت‌های رونیکس اگفت: عصر ما، عصر سازمان‌های بزرگ و پیچیده است. رونیکس هم با بیش از 700 نیرو و 10 واحد سازمانی از این امر مستثنی نیست. مهم‌ترین گام در افزایش اثربخشی و بهینه شدن فعالیت‌های هر سازمان، شناخت وضع موجود است. این شناخت شامل همه جنبه‌های درونی و بیرونی سازمان می‌شود. مدیران شرکت‌ها باید از چگونگی شکل‌گیری نظام تحت امر، نحوه ایجاد سازمان و اصلاح آن آگاه باشند.  یکی از مهم‌ترین مواردی که در رونیکس برای افزایش کارایی انجام می‌دهیم، اجرای مدیریت دانش و اصلاح و مهندسی مجدد فرآیندها برای بهبود مستمر در کلیه واحدها است.
بابایی در پاسخ به این سئوال که " آیا رونیکس برای بالاتر بردن سرعت فعالیت‌ها و ارتقای کارایی کارکنان از فناوری‌های مدرن و پیشرفته روز دنیا هم بهره می‌برد؟ " گفت: قطعا بله. رونیکس یک برند بین‌المللی است که در تمام واحدهای خود از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند. سیستم‌‌ها و روش‌ها با استانداردسازی فرآیندها براساس مدل‌ها و استانداردهای بین‌المللی، زمینه را برای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه مبتنی بر فناوری IT فراهم می‌کند. در سال‌های اخیر، رونیکس اولین شرکت در صنعت بود که استقرار ERP را در سازمان خود انجام داد که این روند همچنان در شرکت پابرجاست.
 سرپرست واحد سیستم‌ها و روش‌های شرکت  رونیکس   همچنین در خصوص اینکه چگونه مشکلات سیستمی سازمان را شناسایی و حل می‌کنید؟ پاسخ داد: قطعا ممیزی اولین ورودی برای شناسایی عوارض احتمالی هر سازمانی است. در واحد ما برنامه‌ریزی و انجام دوره ممیزی و ارزیابی داخلی هر ساله انجام می‌‌شود. برگزاری جلسات ماهانه با کلیه واحدها و مدیران و پرسنل آن‌ها در جهت شناسایی عوارض و مشکلات نیز همواره در سازمان جاری است.
وی افزود: در هر واحد شاخص‌های ماهیانه‌ای در نظر گرفته شده که در هر ماه توسط تیم سیستم‌ها و روش‌ها بررسی و پایش می‌شوند. که در صورت وجود عوارض احتمالی، توسط تیم ما شناسایی و رفع می‌شود.  علاوه‌براین در رونیکس فرآیند مدیریت درخواست و مشکلات ایجاد شده که در صورت بروز هر مشکلی برای همکاران امکان ثبت آن در سامانه وجود دارد که تیم سیستم‌ها و روش‌ها مراتب را تا رفع نهایی پیگیری می‌کنند.
این گزارش می افزاید؛ برند رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار