رئیس هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

آمار کاربرد پژوهش‌ها در تصمیمات شهرداری منتشر شود

1402/02/09 - 22:32 - کد خبر: 91359 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت‌ امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: آماری از کاربرد پژوهش‌های انجام گرفته در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و نتایج آن در تصمیمات شهرداری اعلام و به صورت همگانی منتشر شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی ظهر امروز در جلسه هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار کرد: نزدیک به دوسال از فعالیت شورای اسلامی شهر در دوره ششم و مرکز پژوهش‌های آن می‌گذرد و نیاز است که آماری از کاربرد پژوهش‌ها و نتایج آن در تصمیمات شهری گزارش شود. 
وی افزود: انتشار نتایج پژوهش‌های انجام گرفته در تصمیمات شهرداری از یک طرف پژوهشگران را مصمم به ادامه کار پژوهشی کرده و از طرف دیگر اهمیت پژوهش در جامعه را نشان خواهد داد. 
حجت الاسلام برگی تأکید کرد: آماری به صورت مکتوب و مشخص از پژوهش‌های انجام یافته و نتایج آن در تصمیمات شهرداری به صورت همگانی منتشر شود. 
وی با اشاره به افراد معرفی شده از سوی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز به عنوان شورای پژوهشی نیز گفت: رزومه این افراد باید برای شناخت بیشتر  توسط اعضای هیئت امنا مورد بررسی دقیق قرار گرفته و نفرات جدیدی به این لیست پیشنهادی اضافه گردد تا بعد از جمع‌بندی، اعضای شورای پژوهشی انتخاب شود.
انتهای پیام/
آمار کاربرد پژوهش‌ها در تصمیمات شهرداری منتشر شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار