خبر/

آسفالت ریزی اساسی بلوار نیایش جنوبی با ۵۰۰۰ تن آسفالت از سوی شهرداری منطقه ۳

1402/02/09 - 22:20 - کد خبر: 91358 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۳ از اجرای آسفالت ریزی اساسی بلوار نیایش جنوبی با پنج هزار تن آسفالت خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: نهضت آسفالت ریزی معابر و محلات این منطقه به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه همچنان ادامه دارد که بی شک با تداوم این عملیات شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر و محلات این حوزه خواهیم بود.
وی افزود: در راستای اجرای نهضت آسفالت ریزی این منطقه، عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی بلوار نیایش جنوبی با ۵ هزار تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.


وی با اشاره به اینکه این مسیر به دلیل حفاری خط مترو مدتی مسدود بود، تاکید کرد: بعد از بازگشایی عملیات بهسازی و ساماندهی این بلوار شامل برداشت آسفالت معیوب ، اصلاح موانع ترافیکی ،مسطح نمودن مسیر ، زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی لایه زیرین و رویه می باشد که از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا گردید.


شهردار منطقه ۳ ادامه داد: بعد از زیرسازی و قیرپاشی ، لایه زیرین این مسیر که یکی از شریان های اصلی ترافیکی منطقه می باشد با دو هزار تن آسفالت و به متراژ یک هزارو 500 متر آسفالت ریزی شد.
وی افزود: همچنین بعد از اتمام آسفالت لایه زیرین ، با سه هزار تن آسفالت و به متراژ یک هزارو 500 متر آسفالت ریزی رویه بلوار نیایش جنوبی نیز به اتمام رسید. گفتنی است عملیات آسفالت ریزی بلوار نیایش جنوبی با حضور و نظارت اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ تبریز در محل اجرای پروژه انجام گرفت.
انتهای پیام/
آسفالت ریزی اساسی بلوار نیایش جنوبی با ۵۰۰۰ تن آسفالت از سوی شهرداری منطقه ۳ نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسین   سال پیش  

لطفا آسفالت شهرک سفیر رو هم رویت کنید واقعا افتضاحه
پژوهشیار