میرتاج الدینی:

رسانه منتسب به مجلس نباید علیه دولت موضع‌گیری کند

1402/02/09 - 16:54 - کد خبر: 91344 نسخه چاپی

نصر: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نان برخی جریانات سیاسی در اختلاف‌افکنی است، گفت: نباید رسانه‌های منتسب به مجلس موضع‌گیری‌ها و مصاحبه‌هایشان در مخالفت با دولت باشد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با تاکید بر اینکه استیضاح با وزرا کارگشا نیست، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری و پشتیبانی قوا از یکدیگر ناظر بر همه مقاطع است.
وی افزود: تاکید رهبر انقلاب بر هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی قوا بوده است این همکاری موجب حل مشکلات مردم می‌شود و به نفع کشور است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دود تعارض قوانین به چشم مردم می‌رود، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با نگاه کلان بر لزوم حل مشکلات مردم و راهکارهای آن، بر همکاری و هم افزایی قوا تأکید کردند، قوا باید این توصیه را همیشه نصب‌العین قرار دهند.

نان برخی جریانات سیاسی در اختلاف افکنی بین قوا است
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه برخی از جریانات سیاسی هماهنگی و همگرایی قوا را برنمی‌تابد و نان‌ها در اختلاف‌افکنی بین قوا است، گفت: این جریانات سیاسی به هر بهانه‌ای اختلافات را دامن می‌زنند.
وی ادامه داد: نباید رسانه‌های منتسب به مجلس موضع‌گیری‌ها و مصاحبه‌هایشان در مخالفت با دولت باشد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه جریان انقلاب در دولت و مجلس روی کار آمده است و نباید بین آنها تعارض وجود داشته باشد، اظهار داشت: اختلاف‌نظر بین قوا طبیعی است و باید در فضای منطقی و صمیمی حل شود. این امر موجب پویایی است اما زمانی که این اختلاف‌نظر به تعارض کشیده شود همکاری بین قوا کاهش می‌یابد.
میرتاج‌الدینی عنوان کرد: ۹۵ درصد آرای مجلس و دولت مشترک بوده و ۲۴۰ نماینده در بیانیه‌ای از آیت‌الله رئیسی درخواست کردند که در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کند بنابراین همگرایی و همکاری دولت و مجلس ضروری است.
وی گفت: برخی نمایندگان موضع‌گیری‌هایی در نطق و صحبت هایشان دارند و فکر می‌کنند که اگر مخالف دولت صحبت کنند و فضای جامعه در انتخابات به نفعشان خواهد بود در حالی که مردم تفاوت میان دولت و مجلس نمی‌گذارند و دولت و مجلس را در یک مسیر می‌دانند.
انتهای پیام/
رسانه منتسب به مجلس نباید علیه دولت موضع‌گیری کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار