خبر/

برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات در آذربایجان شرقی

1402/02/09 - 10:54 - کد خبر: 91303 نسخه چاپی

نصر: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان با حضور هزار و دویست تیم از سراسر استان آغاز شد.

به گزارش نصر، رقابت های مینی فوتبال محلات استان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان ورزشی استان در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی تبریز آغاز شد.
در ابتدای این مراسم، نوایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: این رقابت ها با هماهنگی جمعی از مسئولان ورزش استان برگزار خواهد شد و در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری می شود.
وی در ادامه افزود: این طرح جزء طرح های ورزش همگانی بوده و از شش ماه پیش آغاز شده است اما به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه امکان برگزاری رقابت ها وجود نداشت.
در ادامه مهدوی نماینده فدراسیون ورزش های همگانی کشور که به تبریز سفر کرده بود، با اشاره به برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فدراسیون از سال گذشته در طرح ملی مسابقات مینی فوتبال را طراحی کرد که بیش از یک سال برنامه ریزی این مسابقات طول کشید.
 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط و سلامتی براساس جذابیت رشته مینی فوتبال بود. از مردم استان آدربایجان شرقی هم تشکر می کنم که از این مسابقات استقبال ویژه ای انجام دادند.
مهدوی در پایان گفت: برای برگزاری این رقابت ها نیاز به یک هم افزایی سازمانی وجود دارد که با توجه به حضور گسترده تیم ها در این استان، نشان دهنده توان بالای مدیریتی مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی است.
امان زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوان استان هم که جزء سخنرانان این مراسم بود، با اظهار امیدواری از برگزاری چنین مسابقات اعلام کرد: رسالت اصلی فدراسیون ورزش های همگانی توسعه ورزش در میان خانواده ها بوده و اهداف بزرگی برای سلامتی مردم در نظر گرفتند.
وی در ادامه افزود: در رویداد های ورزشی علاوه بر سلامتی های جسمی به دنبال سلامتی روان هستیم و برگزاری این رویداد ها بسیار مهم هستند.
در پایان نیز میر سردار رضوانی، سرپرست هیات ورزش های همگانی استان هم در خصوص برگزاری این مسابقات بیان داشت: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان به منظور حضور مردم در ورزش های همگانی بوده و در همین زمینه ۴۰ هزار تیم در سراسر کشور شرکت کردند.
رضوانی تصریح کرد: خوشبختانه در استان ۱۱۸۲ تیم از ۲۱ شهرستان در این مسابقات شرکت کردند و تا ۵ روز دیگر شروع به کار خواهند کرد.
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان در پایان گفت: تیم های قهرمان هر شهرستان به مرحله نهایی راه یافته و در پایان به عنوان تیم منتخب به مسابقات کشوری راه خواهند یافت. همچنین این مسابقات بصورت رایگان و با تخفیف در بیمه برگزار می شود و استقبال گسترده ای صورت گرفته است.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات در آذربایجان شرقی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار