پرنیان؛ رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

تبریز؛ شهر نمایشگاه های خلاق ایران / حمایت از سرمایه گذاری در حوزه تولید ابزارآلات + فیلم

1402/02/09 - 09:30 - کد خبر: 91291 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تبریز به واسطه میزبانی از اولین نمایشگاه های تخصصی؛ می تواند شهر نمایشگاهی خلاق ایران لقب گیرد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز افزود: این نمایشگاه که برای اولین بار در ایران برگزار می شود یکی از نمایشگاه های با کیفیت و بسیار جالب در حوزه تولید و صنعت است.
وی با اشاره به حضور نام آوران صنعت تولید ابزارآلات کشور اظهار داشت: حضور برندهای خوشنام و موفق حوزه تولید ابزار و یراق آلات سطح این نمایشگاه را بسیار بالا برده است و قطعا شاهد تحول در عرصه تولید ابزارآلات کشور خواهیم بود.
پرنیان با ابراز تاسف از اینکه طی سال های گذشته بخش عمده ای از ابزارآلات صنعتی به کار رفته در کشور وارداتی بوده است، اضافه کرد: تاثیر و نقش ابزار آلات در رشد اقتصاد، تولید و صنعت بی نظیر است از این حیث قطعا توسعه تولید این اقلام بسترساز رشد اقتصادی در کشور می تواند باشد.
وی با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی در شناسنامه نمایشگاه های کشور به نام تبریز ثبت شد، افزود: در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه خوشبختانه شرکت کنندگان ابراز رضایت کرده و روند برگزاری آن را فوق العاده خواندند.
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از مردم و شهروندان خواست تا به همراه خانواده نیز از این نمایشگاه بسیار ارزشمند و دیدنی بازدید  کنند.
پرنیان ابراز امیدواری کرد: بعد از برگزاری موفق این دوره از نمایشگاه تلاش داریم تا بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در حوزه تولید ابزارآلات در استان را فراهم کنیم چرا که در این حوزه اقداماتی صورت نگرفته است؛ امیدواریم نمایشگاه تبریز مبدایی برای آغاز سرمایه گذاری ها در این حوزه باشد.

وی برگزاری نمایشگاه هایی این چنینی را در راستای معرفی توانمندی ها و فرصت ها بسیار ارزشمند خواند و گفت: به دنبال برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی شاهد ابراز تمایل بسیاری از شرکت کنندگان برای سرمایه گذاری در تولید این محصولات در استان هستیم.
وی سهم برگزاری نمایشگاه های تخصصی در تکمیل زنجیره تولید اثرگذار خواند و بر حمایت دولت از برگزاری این نوع نمایشگاه ها تاکید کرد.
پرنیان ادامه داد: از این فرصت استفاده کرده و از تمام شرکت کنندگان، مجریان برگزاری و اصحاب رسانه که پوشش خبری بسیار مناسبی دادند تشکر ویژه می کنم.
انتهای پیام/
تبریز؛ شهر نمایشگاه های خلاق ایران / حمایت از سرمایه گذاری در حوزه تولید ابزارآلات + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار