عسگری مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس تاکید کرد:

رضایت مشتری؛ سیاست رونیکس در تامین قطعات

1402/02/09 - 08:11 - کد خبر: 91286 نسخه چاپی

نصر: مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس گفت: پایه اصلی سیاست رونیکس در تامین قطعات مانند دیگر واحدهای این شرکت، بر مبنای رضایت مشتری پس از خرید محصولات رونیکس است.

به گزارش نصر، سمیرا عسگری در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در پاسخ به این سئوال که " سیاست رونیکس در تامین قطعات مورد نیاز بر چه اصولی پایبند است؟ " اذعان داشت:  پایه اصلی سیاست رونیکس در تامین قطعات مانند دیگر واحدهای این شرکت، بر مبنای رضایت مشتری پس از خرید محصولات رونیکس است. این مساله در واحد قطعات با تحقق یافتن دو رکن زیر انجام می‌شود:
تنوع قطعات:
رونیکس با دارا بودن بیش از 34000 نوع قطعه، بزرگترین بانک قطعات کشور را به خود اختصاص داده است. این شرکت پس از تولید تمامی محصولات خود، کلیه قطعات موجود در آن شامل قطعات اصلی و فرعی را به بانک ابزار خود اضافه می‌کند. این به آن معناست که مشتریان رونیکس هیچ نگرانی از بابت تامین قطعات ابزار خود ندارند.
کیفیت بالای قطعات:
علاوه بر تنوع بالا، قطعات رونیکس با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند؛ نکته‌ای که در بازار ابزار ایران کمتر به آن توجه می‌شود. کیفیت بالای قطعات رونیکس طول عمر زیادی به هر کدام از قطعات داده است.
 
وی در خصوص تاثیر تشدید تحریم‌ها و افزایش مشکلات اقتصادی در تامین قطعات این شرکت نیز اظهار داشت:  متاسفانه این موارد بار سنگینی را بر دوش صنعت کشور قرار داده است. ما در رونیکس به نوبه خود سعی می‌کنیم با تامین به موقع قطعات با کیفیت، از کند شدن چرخه تولید کشور جلوگیری کنیم.
عسگری ادامه داد: چرخه تولید و صنعت کشور نیاز مبرم به پشتیبانی ابزارآلات در امر تامین قطعات و خدمات پس از فروش دارد.
 
وی با اشاره به نقش تخصص و مهارت در جذب منابع انسانی گفت: یکی از اصلی‌ترین بازوهای رونیکس جهت رسیدن به اهداف سازمان، نیروی انسانی این شرکت است. به همین دلیل در پذیرش و استخدام نیروهای متبحر و کارآزموده دقت زیادی می‌شود. علاوه براین کلیه نیروهای این شرکت پس از استخدام و در حین کار از آموزش تکمیلی برخوردار می‌شوند.
 
 مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس  عامل موفقیت رونیکس در فتح بازارهای داخلی اظهار داشت: به دلیل تنوع و کیفیت مناسب قطعات و در نظر گرفتن نیاز مشتری، رونیکس توانسته سهم بیشتری از بازارهای قطعات خود را به خود اختصاص دهد.
 
وی پیرامون برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز و تاثیر آن در توسعه و تامین قطعات نیز گفت:  بدون شک برگزاری رویدادهای اینچنینی باعث می‌شود که ما به عنوان تامین کننده اصلی قطعات ابزارآلات به صورت مستقیم با مشتریان و مخاطبان تعامل و تبادل داشته و براساس نیازها و درخواست‌های دریافتی جهت توسعه تنوع مورد نیاز بازار و بهبود کیفی قطعات موجود، گام‌های موثری برداریم.
این گزارش می افزاید؛ برند رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
رضایت مشتری؛ سیاست رونیکس در تامین قطعات نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار