مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ارسال ۳۰۰ اثر به مسابقه تصویرگری قصه‌های قرآنی در تبریز

1402/02/08 - 18:58 - کد خبر: 91281 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حدود ۳۰۰ اثر از سوی نونهالان و کودکان به دبیرخانه نخستین مسابقه تصویرگری قصه‌های قرآنی در تبریز ارسال شده است.

به گزارش نصر، سید محمدحسین بلاغی گفت: مسابقه تصویرگری قصه‌های قرآنی برای نونهالان، کودکان و نوجوانان رده سنی پنج تا ۱۲سال در تبریز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال اعضای نونهال کانون‌های فرهنگی و هنری، شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی از این مسابقه ادامه داد: با وجود این‌که این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی است آثاری از استان‌های البرز، اردبیل، تهران، خوزستان و فارس نیز به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شده است که در بخش آثار خارج استانی داوری می‌شوند.
بلاغی با بیان اینکه موضوعات این مسابقه با موضوع قصه‌های قرآنی و روز جهانی قدس می‌باشد گفت: بیشترین آثار به ترتیب از کانون‌های فرهنگی و هنری هاتف، امام حسین (ع) تبریز و کانون حضرت زینب (س) بندرشرفخانه شهرستان شبستر است.
وی یادآور شد: شرکت در مسابقه تصویرگری آیات قرآنی به ۲ شکل حضوری و مجازی است و صاحبان آثار برگزیده در هر ۲ بخش تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام/
ارسال ۳۰۰ اثر به مسابقه تصویرگری قصه‌های قرآنی در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار