رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر:

چرخ‌ اقتصاد جامعه با دستان توانمند کارگران می‌چرخد

1402/02/08 - 16:15 - کد خبر: 91269 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر با اشاره به اهمیت نقش کارگران در توسعه اقتصاد کشور گفت: چرخ‌ اقتصاد جامعه با دستان توانمند کارگران می‌چرخد.

به گزارش نصر، ابراهیم ایمانالی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر صبح جمعه در نشست خبری به مناسبت هفته کارگر با بیان این‌که کارگران ستون فقرات تولید هستند، اظهار داشت: تقویت مؤلفه‌هایی که در ارتقای فرهنگ کار و تلاش مؤثر هستند شامل ارتقای منزلت کارگر و علاوه بر آن مؤلفه‌های فرهنگی کار مانند وجدان کار، مهارت‌افزایی، مشارکت و تعاون، مدنظر است.
وی با اشاره به ضرورت رفع چالش‌ها و مشکلات کارگران، بیان داشت: این اداره در راستای رسالت خود اقداماتی در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران در کمیسیون کارگری با همکاری اعضای کمیسیون انجام می‌دهد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر کار و تلاش را موجب عزت، شرافت و کرامت انسان برشمرد و عنوان کرد: نفس کار کردن بسیار با ارزش و مقدس است به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان از طریق مسائل اقتصادی درصدد ضربه به کشور ما هستند، لذا هر محصولی که با تلاش کارگران و تولیدکنندگان ساخته می‌شود، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری توسط ایشان می‌باشد.
ایمانالی از تصویب ۸۷ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۱۱۸ نفر در کمیته فنی اشتغال عنوان کرد و یادآور شد: مشاغل خرد و خانگی می‌توانند در رونق اقتصادی جامعه بسیار مؤثر باشند بنابراین توجه به این بخش در دستور کار است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر ادامه داد: در حوزه جذب تسهیلات مشاغل خانگی، شهرستان شبستر توانسته تنها ۱۰۵ درصد این تسهیلات را جذب کند که برای امر نیاز به همکاری مضاعف دستگاه‌های ذیربط با این بخش هستیم.
انتهای پیام/
چرخ‌ اقتصاد جامعه با دستان توانمند کارگران می‌چرخد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار