جلیل حاتمی:

مشتری مداری رونیکس حرف اول را می زند

1402/02/08 - 12:55 - کد خبر: 91261 نسخه چاپی

نصر: پیشکسوت حوزه ابزار با بیان اینکه شرکت رونیکس خدمات پس از فروش فوق العاده ای دارد، گفت: حسن بزرگ رونیکس مشتری مداری خیلی قوی است و خیلی خوب از کاربران ابزارآلات حمایت می کند.

به گزارش نصر، جلیل حاتمی در حاشیه  اولین نمایشگاه ابزارآلات و یراق آلات ایران که در شهر تبریز برگزار می شود، با بیان اینکه از سال ۶۸ در این صنف مشغول فعالیت است و از اوایل جوانی در این شغل مشغول بوده است، گفت: در سال های قدیم صنعت کار با خلاقیت خود کار می کرد ولی با ظهور تکنولوژی های روز با  ابزارآلات نوین کار خود را پیش می برند و ابزارها به کارها سرعت و دقت بخشیدند.
وی با بیان اینکه در ۲۰ سال اخیر مخصوصا در ۱۰ سال گذشته ابزارآلات کاربردیی به بازار آمده است که عملکرد آنها غیر قابل تصور است، افزود: در یکی از نمایشگاه های خارجی که شرکت کرده بودن، ابزارهای غیر قابل باوری دیدم و متاسفانه تحریم های ظالمانه باعث شده است ما از ابزارهای روز دنیا عقب باشیم.
وی با تاکید بر اینکه من امروز در کار تسریع در وقت، سرعت عمل و دقت مدیون ابزار هستم، ادامه داد: همکاری من با مجموعه مدیریتی رونیکس و برادران رامخو به ۲۰ سال قبل برمی گردد و در روال عادی رفاقت داشتیم ، روزی از روند کاری آنها گلایه کردم و گفتم چقدر می خواهید عادی باشید ، چرا به عرصه تخصصی ورود نمی کنید.
وی اضافه کرد: رونیکس امروز در بازار از لحاظ تنوع محصول و نوع محصول قطعا حرف اول را می زند یعنی نیازهای یک مجموعه را به تنهایی برطرف می کند و نیاز جامعه را اشباع کند.
حاتمی با بیان اینکه شرکت رونیکس خدمات پس از فروش فوق العاده ای دارد، گفت: حسن بزرگ رونیکس مشتری مداری خیلی قوی است و خیلی خوب از کاربران ابزارآلات حمایت می کند.
وی با اشاره به اینکه از دید تخصصی، این اولین نمایشگاه ابزارآلات است و سالن ها و غرفه های حاشیه ایی وجود ندارد، گفت: مساله مهم دیگر حضور مدیران کل مجموعه ها و برندها در این نمایشگاه است و در مورد هر کدام از ابزارآلات بخواهید اطلاع کافی می توانید بگیرید.
انتهای پیام/
مشتری مداری رونیکس حرف اول را می زند گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار