رامخو؛ قائم مقام شرکت رونیکس تاکید کرد:

كيفيت وجه تمايز اصلي "رونيكس" با سایر رقبا

1402/02/08 - 11:27 - کد خبر: 91255 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام شرکت " رونیکس " گفت: اصلی‌ترین مزیت رقابتی رونیکس نسبت به رقبا در بازارهای داخلی و خارجی کیفیت محصولات این شرکت است.

به گزارش نصر، محسن رامخو در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر افزود:پنج  ركن اصلي شركت رونيكس شامل: كيفيت، تنوع بالا، قيمت مناسب، خدمات پس از فروش متمایز و رفتار سازماني منحصربه‌فرد وجه تمايز اصلي رونيكس با بقيه رقبا است.
وی در خصوص مهم‌ترين چالش‌هاي پيش روی هر برند  اظهار داشت: مهم‌ترين چالش‌هاي پيش رو براي هر برند تعيين و تبیين استراتژي مناسب در تهديدات و تبديل اين شرايط به فرصت‌هاي تاثيرگذار در روند حركتي آن برند می باشد.
قائم مقام شرکت " رونیکس " ادامه داد: انجام استراتژي‌هاي متناسب با شرايط موجود در زمينه امور برندينگ و بازاريابي به همراه ارائه خدمات حمايتي قبل، حين و بعد از فروش، همگي تاثير مستقيم در عبور از چالش‌هاي پيش روي هر برند در شرايط سخت كسب و كارها دارد. 
رامخو در پاسخ به این سئوال که " تخصص تا چه حدی در پیشبرد اهداف مدیریت مجموعه تاثیر دارد؟" گفت: بي‌شك جهت رسيدن به اهداف بزرگ و اجراي فرآيندهاي موثر در جهت نيل به اين اهداف، نياز به استفاده از همه امكانات و افراد متخصص با دانش روز دارد. لذا هر سازمان جهت برنامه‌ريزي و رسیدن به اهداف خود، بايد توجه ويژه به استفاده از افراد متخصص در زمينه‌هاي مختلف داشته باشد، تا در زمان‌هاي مشخص و به صورت موثر كليه فرآيندهاي سازمان اجرايي شده و اهداف تعريف شده محقق شوند. 
قائم مقام شرکت " رونيكس " همچنین سیاست های اجرایی این شرکت برای افزایش سهم بازار در شرایط کنونی کشور را این گونه بیان کرد: طراحي و اجراي يك شبكه فروش قوي و منظم با استفاده از نيروي انساني متخصص و مجرب و همچنين استفاده از امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري به‌روز در توزيع و فروش با كيفيت محصولات رونيكس با سطح پوشش مناسب، همگي نقش موثري در اجراي استراتژي‌هاي رونيكس در اين زمينه دارند. 
رامخو در پایان با امید به ایجاد تحولات شگرف در تولید محصولات رونیکس طی یک دهد آتی افزود: ديدگاه ما در رونيكس قطعا تمركز در بازار بين‌الملل و توسعه بازارهاي جديد در سطح جهاني است. اين ديدگاه و اهداف مرتبط با آن از ساليان گذشته تعيين و تبيين شده‌اند و در حال اجرا هستند. اما قطعا با در نظر گرفتن برنامه‌هاي توسعه‌اي و شاخص‌هاي كيفي تعريف شده در رونيكس، طي ساليان آتي تبديل شدن به يكي از ده برند مطرح ابزارآلات دنيا در دسترس خواهد بود.
این گزارش می افزاید؛ برند رونيكس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
كيفيت وجه تمايز اصلي نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار