معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد:

آذربایجان شرقی از استانهای برتر در پویش هلال رحمت

1402/02/07 - 14:41 - کد خبر: 91232 نسخه چاپی

نصر: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی امسال در طرح پویش هلال رحمت رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.

به گزارش نصر، علی شهودی گفت: در ایام ماه رمضان امسال در این طرح با شعار نوروز نوعدوستی و رمضان مهربانی تعداد ۹۶۶۲ بسته معیشتی و ۲۴۰ بسته غیرمعیشتی تهیه و در میان جوامع هدف استان توزیع شد.
وی افزود: بیش از ۱۶ هزار نفر در محلات کمتر برخوردار ۲۰۲۰ و مناطق محروم استان نیز از خدمات داوطلبان در قالب ۵۲ فقره سفره مهربانی و پخت و پز و توزیع غذای گرم بهره مند شدند که ارزش ریالی این خدمات بیش از ۶۸ میلیارد ریال برآورد می‌شود. 
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به منابع تامین سفره‌های مهربانی و بسته‌های معیشتی اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از این بسته‌ها از محل کمک‌های خیرین و داوطلبان تامین و بخش دیگری نیز از محل فروش اقلام بلااستفاده و با اخذ مجوز از مبادی مربوطه و بخش دیگر از محل موجودی امداد و نجات استان و مشارکت خانه‌های هلال در چرخه توزیع تامین شد. 
شهودی اضافه کرد: در اجرای طرح هلال رحمت امسال بیش از هزار و یکصد نفر از داوطلبان و خیرین و کارکنان هلال احمر استان مشارکت داشتند. 
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی از استانهای برتر در پویش هلال رحمت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار