خبر/

امام جمعه تبریز بر رفع مشکلات معیشتی کارگران تاکید کرد

1402/02/07 - 14:31 - کد خبر: 91231 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران واقعیت انکار ناپذیر است و باید با اولویت مرتفع شود و بهانه به دست دشمن نیفتد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار جمعی از تشکل های کارگری استان خاطرنشان کرد: کارگران با تلاش شبانه روزی در برابر تحریم های ظالمانه و غیر انسانی ایستادگی کرده و مانع توقف چرخ تولید شده اند.
وی با بیان اینکه همه تلاش دشمن در سال گذشته بر قشر کارگر و اصناف متمرکز بود تا به زعم خود با کشیدن آنان به اعتصاب، پروژه شکست خورده اغتشاشات را احیا کند، اظهار کرد: جامعه کارگری همچنان یکی از مکانهای مهم برای اجرای طرح های شوم دشمنان است و جا دارد دستگاه های مسوول تدابیر لازم را برای مدیریت زندگی این قشر اتخاذ کنند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یادآور شد: کارگران در همه دوران به ویژه در دفاع مقدس به خوبی درخشیده اند و به طور قطع در این جنگ اقتصادی هم سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم کارگران را نماد غیرت، شجاعت، ایثار و توسعه و تعالی دانست و تاکید کرد: رسیدگی به مسائل،مشکلات و مطالبات کارگران امری ضروری است.
حسین فتحی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : بدون تردید مهار تورم با رشد با همت کارگران محقق خواهد شد.
پنجم تا ۱۱ اردیبهشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.
انتهای پیام/
امام جمعه تبریز بر رفع مشکلات معیشتی کارگران تاکید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار