رامخو؛ مدیر زنجیره تامین شرکت رونیکس تاکید کرد:

سهم نیروی انسانی متخصص در موفقیت های "رونیکس"

1402/02/07 - 08:23 - کد خبر: 91195 نسخه چاپی

نصر: مدیر زنجیره تامین شرکت رونیکس گفت: هميشه در انجام هر فرآيند كاري، استفاده از تخصص در كنار تجربه اثربخش و موثر است.

به گزارش نصر، حمیدرضا رامخو در در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر اظهار داشت: بدون شك براي رسيدن به اهداف بزرگ، به فراهم كردن كليه سازوكارها و توانمندي‌هاي تخصصي نيروهاي متخصص نیاز است. بنابراين ما در رونيكس هميشه در كنار استفاده از امكانات كيفي و به‌روز، از نيروهاي متخصص و مجرب در بخش‌هاي مختلف استفاده مي‌كنيم؛ چرا كه معتقديم انجام فرآيندهاي موثر در هر سازمان، نياز به نيروهاي متخصص و تاثيرگذار دارد و بدون اين تفكر هيچ‌گاه زمينه رشد و بهبود مستمر در مسير رسيدن به اهداف كلان سازمان ميسر نخواهد بود.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص سیاست های مدیریت زنجیره تامین رونيكس در راستای پیشبرد اهداف این شرکت گفت:  در زنجيره تامين شركت رونيكس، توجه به كيفيت همواره مهمترين اصل است. لذا در بخش‌هاي تحقيق و توسعه و پشتيباني فني كه زير مجموعه زنجيره تامين رونيكس هستند، به‌طور مداوم در حال بررسي، تحليل و اجرايي كردن اقدامات پيشگيرانه و اصلاحي موثر كيفي هستيم تا علاوه بر حفظ كيفيت محصولات در حال عرضه به بازار، محصولات جدید را هم با بالاترین کیفیت تولید کنیم. در اين مسير همواره سعي كرديم از به‌روزترين امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري استفاده كنيم تا در عین انجام با كيفيت کلیه امور، بتوانیم در حداقل زمان به نتايج موثر برسيم.
 
رامخو پیرامون اصول مبتنی بر استراتژی رونيكس در تامین نیازهای مشتریان اظهار داشت: رونيكس همواره با نگاه مشتري محور به مسير خود ادامه داده است؛ لذا كليه نيازهاي مشتريان اعم از مسائل كيفي، عملكردي و ايجاد تنوع درخواستي مشتريان از اولويت‌هاي اصلي ما در رونيكس بوده و خواهد بود. به عنوان مثال، تيم خلق محصول رونيكس كه يكي ديگر از بخش‌هاي زنجيره تامين رونيكس است، به طور مستمر در حال رصد نيازهاي مشتريان و درخواست‌هاي بازار در جهت افزايش تنوع مورد نياز آن‌ها است.
مدیر زنجیره تامین شرکت رونيكس همچنین در خصوص سیاست های این واحد در توسعه محصولات رونيكس افزود:  امروز رونيكس در حال عرضه مجموعه‌اي متنوع با بیش از ٢٥٠٠ آيتم كد از انواع ابزارآلات و در گروه‌هاي مختلف به بازار ابزار ايران است. ما از ابتداي ايجاد اين تنوع تا به امروز هميشه توجه ويژه‌ای به جزئيات كيفي، عملكردي، ظاهري و بسته‌بندي كليه اين محصولات داشته‌ايم و در آينده هم محصولات جديدي كه به اين مجموعه عظيم اضافه خواهند شد با رعايت همين استانداردها توليد و عرضه می‌شوند.
وی ادامه داد: اصولا رونيكس در توليد كليه محصولات يك سري استانداردهاي خاص خود را دارد كه به صورت طبقه‌بندي‌شده در هر گروه كالا به خط توليد كالا ارسال شده و توليدات براساس همين استانداردهاي كيفي و ظاهري توليد مي‌شوند؛ به همين دليل است كه روي بسته‌بندي كليه محصولات رونيكس به وضوح درج شده است: توليدشده در كشور سازنده، تحت استانداردهاي كيفي رونيكس!
 وی در پاسخ به این سئوال که " منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های هر مجموعه چه نقشی در تحقق اهداف مجموعه رونيكس داشته است؟" گفت:  بي شك انتخاب درست، به كارگيري موثر و آموزش مناسب باعث رشد عملكردي منابع انساني در هر سازمان خواهد شد و رمز موفقيت آن مجموعه در اجراي اثربخش و موثر فرآيندهاي آن سازمان و در نهايت رسيدن به اهداف كلان را در بر خواهد داشت. بنابراين منابع انساني به عنوان سرمايه‌هاي اصلي هر سازمان، همواره مهمترين ركن آن مجموعه‌ هستند که بايد با طرح و برنامه‌ريزي مناسب و پايش‌هاي منظم، در حفظ و رشد مداوم اين سرمايه كوشا بود.
این گزارش می افزاید؛ برند رونيكس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
سهم نیروی انسانی متخصص در موفقیت های نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار