مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

بینش صحیح و بصیرت هموطنان ارمنی در رویدادهای مختلف کشور ارزشمند است

1402/02/06 - 14:37 - کد خبر: 91167 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بینش صحیح و بصیرت هموطنان ارمنی در رویدادهای مختلف کشور ارزشمند است.

به گزارش نصر، سیدمحمد حسین بلاغی در دیدار با خلیفه کل ارامنه آذربایجان، اظهار کرد: تمامی ادیان الهی نشات گرفته از ذات اقدس الهی و نور واحدی است که شعاع آن در جهان منتشر شده است.
وی افزود: تمام ادیانی که در راه تعالی بشر و تقویت مکارم اخلاقی و انسانی گام برمی‌دارند همه ارزشمند و قابل احترام هستند.
بلاغی با اشاره به این‌که سیاست عرصه جدانشدنی از دین است اما سیاست‌زدگی در دین جریانی نادرست است و در رفتار صهیونیسم متجلی شده است، گفت: صهیونیست‌ها  با حضور و مداخله در امور منطقه برادری‌ها را نشانه گرفته‌اند.
وی در ادامه به حضور بصیرت‌مدارانه و آگاهانه هموطنان ارمنی در ایران اشاره کرد و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری تشخیص به موقع و عمل بهنگام در برهه‌های مختلف زمینه‌ساز پیروزی و تداوم انقلاب بوده و این بینش صحیح و بصیرت در رویدادها و مناسبت‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بلاغی اظهار امیدواری کرد تا وحدت و همراهی و همدلی بین ادیان در مسیری که به ظهور موعود ختم می‌شود ادامه یابد و با ظهور مصلح جهانی دنیا به آرامش برسد.
انتهای پیام/
بینش صحیح و بصیرت هموطنان ارمنی در رویدادهای مختلف کشور ارزشمند است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار