مدیرکل راه‌آهن آذربایجان غربی؛

قیمت بلیط قطار در ارومیه افزایشی نداشته است/احتمال افزایش تعداد قطارها از راه‌آهن ارومیه

1398/09/19 - 14:14 - کد خبر: 9116 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه‌آهن آذربایجان غربی گفت: هیچ افزایش قیمت بلیطی در راه‌آهن ارومیه نداشتیم و مسافران می‌توانند با همان قیمت ثابت از قطار برای مسافرت استفاده کنند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، شاهپور ارصلانی مدیرکل راه‌آهن آذربایجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به قیمت بلیط قطار در راه‌آهن ارومیه اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد هیچ افزایش قیمت بلیطی در راه‌آهن ارومیه نبوده و مسافران می‌توانند با همان قیمت ثابت از قطار برای مسافرت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون پایه قیمت بلیط قطار ارومیه به تهران و بالعکس 57 هزار تومان بوده اما با توجه به شناور بودن قیمت‌ها، شرکت‌های مسافربری اجازه دارند که در زمان اوج مسافر تا 30 درصد، افزایش قیمت داشته باشند.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: از سوی دیگر در صورت کمبود مسافر، شرکت‌های مسافربری اجازه دارند که تا 30 درصد کاهش قیمت بلیط را داشته باشند تا بتوانند جذب مسافر کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون حرکت قطارها از ارومیه به تهران همانند گذشته یک روز در میان است افزود: در این رابطه به ستاد پیشنهاد شده که در صورت ممکن، در برنامه نوروزی که از هم‌امروز برنامه‌ریزی آن انجام می‌شود، تعداد حرکت قطارها افزایش یابد.

بنا به این گزارش، آذر سال گذشته پس از 17 سال قطار به ارومیه رسید و همشهریان می‌توانند با مسافرت ریلی، به تهران تردد داشته باشند.

انتهای پیام/

قیمت بلیط قطار در ارومیه افزایشی نداشته است/احتمال افزایش تعداد قطارها از راه‌آهن ارومیه خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار